2014. január 4., szombat

SZÜNET

Sziasztok lányok!

Először is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Remélem jól teltek az ünnepek, mindenki a családdal, barátokkal volt, és jól beevett (mint én)! :)

Gondolom a címből már kiderült, miért is írom ezt a bejegyzést... Az utóbbi időben nem jelentkeztem, ez nagy részt azért volt, mert leállamvizsgáztam, arra tanultam és azóta is ennek hatásait dolgozom fel :D Azonban van más oka is annak, hogy nem írtam. Nem érzem azt, amit eddig egy-egy poszt megírása előtt, és kényszerből nem szeretném vezetni a blogot. Ezért határozatlan ideig szünetet tartok. Belevetem magam a munkakeresésben a továbbtanulás mellett. Nem tudom, mikor jelentkezek bejegyzéssel legközelebb, ezért sem akarok konkrét időpontot írni, lehet egy-két hét, az is lehet, több.

Természetesen az általam olvasott blogokat figyelemmel követtem eddig is, és ez így lesz az elkövetkezőekben is! :)
Köszönöm szépen az eddigi követőimnek, nagyon boldoggá tesz minden egyes komment, amit kapok! ^^

Vigyázzatok magatokra!

Puszi
Zita


13 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy így döntöttél, de teljesen érthető - a blogírás legyen öröm, ne kényszer :) Sok sikert az életben és gratulálok az államvizsgádhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így gondolom, és igyekszek hamar visszatérni :) Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Nagyon nagy Gratuláció! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :) *-*

      Törlés
  3. Gratula az államvizsgához! Remélem mihamarabb visszatérsz. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^ Amint tudok, visszatérek :D (ez de hülyén hangzott :DD )

      Törlés
  4. Gratulálok az államvizsgához! Remélem, azért visszatérsz majd :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Boldog újévet!
    Lenne egy kérdésem, ami nem a poszthoz tartozik. Láttam, hogy vannak Rapsodi lakkjaid. Én egyszer Romániába vettem ilyenből négyet és azóta is imádom, a legjobb lakkjaim, fényesek, tartósak és szép a színük. Szeretnék még belőlük párat, de nem tudom hogy hol lehet beszerezni. Láttam, hogy Debrecenben tanulsz én is ott élek, nem tudsz esetleg ott valami helyet vagy tanácsot? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha esetleg ezt a kommentet még látod annak ellenére, hogy szünetelsz :(

      Törlés
    2. Szia!
      Húúh én az Nyíregyházán vettem, a piacon. Ott rengeteg van, minden színben. De szerintem százforintos boltokban is akad belőlük, én már láttam, de ott drágább volt. Debrecenben sajnos nem tudom, hol lehetne :\

      Törlés