2013. december 7., szombat

Téli Tag

Sziasztok!

Nem igazán szoktam Tag-eket kitölteni, de ez most nagyon megtetszett, és mivel imádom a telet, nem volt kérdés, hogy megcsinálom.


Mivel ápolod ilyenkor a kezedet?
Mindig van a táskámban egy kézkrém, mert az én kezeim szuper szárazak, főleg ilyenkor. Mostanában, mikor itthon vagyok kókuszolajjal szoktam bekenegetni, ami nagyon-nagyon sokat segít rajtuk.

Forró csoki vagy forralt bor?
A forralt bor illatát nagyon szeretem, viszont nekem nem mindegyik ízlik. Tavaly ittam meggyborból készültet, az isteni finom volt. Egy forrócsokira viszont sosem lehet nemet mondani. Szóval mindkettő.

Mutasd meg egy téli sminked!
Megmutatni most nem tudom, de megpróbálom leírni :D
Ilyenkor szeretem az erősebb sminket, persze nem bulisminkben mászkálok nappal, de egy barnás-aranyos füstös szem szerintem még belefér. A tusvonal természetesen nem marad el, legalábbis az esetek nagy részében. És ilyenkor bátrabban nyúlok az erősebb rúzsokért is.

Inkább otthon vagy és teázol egy jó könyvvel és takaróval vagy szánkózol/hóembert építesz?
Mind a kettőt szeretem csinálni, ez hangulattól függ. Van mikor semmi kedvem kimozdulni, az ablakból nézem, ahogy esik a hó, az otthon melegében, de mikor úgy van, imádok kimenni az udvarra a hóban játszadozni.


Kedvenc dolog a télben?
Ahhhhh, mikor leesik a hó, és minden fehér. Az annyira gyönyörű. Számomra ilyenkor mindig kicsit jobb a világ, a fehér hóról mindig a tisztaság, ártatlanság jut eszembe. Jó-jó kicsit szentimentális és naiv vagyok ilyenkor, dehát nem tehetek róla :D


Mi az a dolog, ami mindig nálad van télen?
Sapka, sál és kesztyű!


Kedvenc karácsonyi film?
Ez nem kérdés, a Grincs. Imádom, minden évben megnézem, és mindig sírok rajta :D


Szeretsz síelni/ korizni?
Soha nem síeltem még, de korizni szeretek. Bár nem vagyok profi, de próbálkozni azért lehet, nem?! :D


Hogyan tudtad meg, hogy nem létezik a Télapó/Jézuska?
Tisztán emlékszem, hogy mikor 3 éves voltam, az uncsim beöltözött Mikulásnak. Bent beszélgettünk a nappaliban, mikor felállt, és kiment a szobából, hogy valami dolga van. Aztán bejött a Mikulás. Vicces volt, mert én és a bátyám nagyon féltünk, és bebújtunk az asztal alá :D Ez lehet azért volt, mert a barátja krampusznak öltözött, és nagyon ijesztő volt. Na mindegy, elment a Miku, és visszajött az uncsim. Én odamentem hozzá, és halkan megkérdeztem, hogy "Ugye te voltál a Mikulás?" "Nem, dehogy" "De elmondhatod, nem mondom el a tesómnak" A tesóm persze állítottam, hogy hülye vagyok, és nem az uncsim volt az, de én felismertem a nadrágját. (Mert azt nem is értem miért nem vette át??!!!) Tehát, tudtam, hogy Ő bizony nem a Télapó.

Kedvenc téli illat?
A karácsonyi sütik illata. Imádom, mikor arra kelek, hogy anya már kisütött egy adagot. Ahhhw, legyen már Karácsony!

Kedvenc karácsonyi zene?
Most találtam rá Michael Bublé karácsonyi albumára, és nagyon-nagyon szeretem. A kedvencem dalom egyébként a Santa Claus Is Coming To Town. Ebben a verzióban pedig még jobban szeretem *-*


És még egy kép, így a végére: 

Olyan kis édes :D

Remélem tetszett nektek ez a TAG! Ha megcsináljátok, a linket szívesen fogadom megjegyzésben, kíváncsi vagyok, ti mit szerettek vagy mit nem a télben.

http://www.bloglovin.com/en/blog/5436051https://www.facebook.com/ZizzsLifehttp://instagram.com/_zizz_#



2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a kép a végén! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  2. Csak is egy lány vehet észre ilyet, hogy ugyanabban a nadrágban a 'télapó' is :D

    VálaszTörlés