2013. november 27., szerda

The Versatile Blogger Award

Sziasztok lányok!

Először is, szeretnék elnézést kérni, nagyon rég nem írtam bejegyzést, mentségemre szóljon, hogy szakdolgozatot írok, de keddig be kell adni, úgyhogy már a finishben vagyok... És természetesen most szakad minden a nyakamba...
DE ez itt nem a panaszkodás ideje, hanem a háláé! Ugyanis, három bloggerina is megajándékozott a címben olvasható díjjal. És plusz megtiszteltetés ebben, hogy mind a 3 lányka blogják nagyon-nagyon szeretem!

Ők lennének azok:


A szabályok: 

1) Helyezd el a díjat a blogon
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról
 
Én most lázadok és felrúgom a szabályokat, ugyanis nem szeretném továbbadni a díjat. Egyrészt már szerintem mindenki megkapta, mivel én is már elég régen kaptam, másrészt annyi blogot szeretek és olvasok, hogy ilyenkor mindig félek, hogy kihagyok valakit, azt pedig nem szeretném.
De 7 dolgot természetesen írok magamról:
 
1. Imádom a  cicákat, főleg az én kis rosszcsontomat. :3
 
Ő Kókusz :)
2.  Elég makacs vagyok.
3. Szeretek mindent az utolsó pillanatig húzni.
4. Mindig zokniban alszok, télen és nyáron is.
5. Kedvenc tortám a dobostorta.
6. Kedvenc színeim: kék és lila.
7. Karácsonykor születtem, így duplán szeretem ezt az ünnepet.


Ennyi lenne mára. Köszönöm még egyszer lányok! :) 
Remélhetőleg lassan kikerülök a zombi üzemmódból, és több időm lesz a blogra. 

Szép estéét!

1 megjegyzés:

  1. Kókusznak simit küldök :-) És már csak 26 nap karácsonyig!!!

    VálaszTörlés