2013. október 19., szombat

Újabb díjat kaptam...



... mégpedig Dórától. Nagyon szépen köszönöm ezt is! :)

UPDATE:
Azóta megkaptam ezt a díjat Violettától és Dórától is, köszönöm szépen lányok! *-*



A feladatok:

1) Megemlítem, kitől kaptam a díjat. (✓)
2) Kiválasztok négy blogot (200 alatti követővel), akiknek továbbadom. (✓)
3) Hagyok egy-egy bejegyzést a kiválasztott blogokon. (✓)


És akiknek továbbadom:


Petra (My nails P)
Szilvi (Az a lány)
Thimmyke (Thimmyke lakk-kuckója)
Lexa ( Glitterfingers)

Köszönöm még egyszer a díjat!

u.i.:
Sajnos mostanában keveset posztoltam, ez azért van, mert írom a szakdogámat, így nagyon kevés a szabadidőm, és mondhatni az idegeim is megsínylik ám ezt. Nem gondoltam, hogy ilyen stresszes lesz ez az időszak. DE holnap jövök egy gyönyörű körömlakkal! :)





1 megjegyzés: