2013. október 2., szerda

Moyra Sand Effect - 852

Sziasztok!


Ma ismét egy homok hatású lakkot szeretnék mutatni. Azt hiszem teljesen belebolondultam ebbe a lakkba. Az üvegben is szép, de mikor felkentem... Nem is találok szavakat, szerintem a képek alapján megértitek miért.


Hétfőn sikerült beszereznem őt és egy másik társát. A barátom volt olyan kedves és aranyos, hogy eljött velem, és megajándékozott velük. Már nézegettem neten ezeket a Moyra lakkokat, és mit ne mondjak, szerintem az összes gyönyörű. Azt hiszem vissza is térek majd a lelőhelyemre, hiszen 350 Ft-ért adnak most minden Moyra lakkot, beleértve ezeket is, ami a webshopos 590 Ft-os árhoz képest nagyon-nagyon kedvező.
Mivel ez a második ilyen homok hatású lakkom, ezért az Essence - Hey, nude!-hoz fogom hasonlítani. Remélem nem bántjátok!
Ami először feltűnt, hogy sokkal sűrűbb, mint az Essence lakk. Ez annak köszönhető, hogy a csillámok száma is sokkal több ebben. De ez nem nehezítette meg a felvitelét, sőt, talán még könnyebb is volt és a homok hatás is sokkal, de sokkal jobban érvényesül. Két rétegben szépen fed, a száradásával sem volt bajom.
A színe pedig...Ahhhhw. Nézzétek:

Természetes fénynél:




Vakuval:



Vakunál ereszti ki igazán a karmait a kicsike. Én imádom, már most, pedig még csak tegnap óta van a körmeimen. Kicsit olyan ünnepi beütése van, legalábbis szerintem, lehet azért, mert van egy olyan karácsonyfadíszünk, ami piros, és körben egy sávban ilyen arany csillámok vannak. Egy biztos, sokat fogom még a körmeimre kenni! 

Nektek tetszik ez a lakk? Ti szeretitek a homok hatású lakkokat?




14 megjegyzés:

  1. Szemeztem vele, szemeztem vele, de végül nem hoztam el. Pedig szép... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem ezt akartam elhozni, de végül valahogy csak őt választottam. És nem bántam ám meg.:)

      Törlés
  2. Nagyon szép :D Szerintem csinálhatták volna 2-3 árnyalattal arany-osabbra, mert így először ezüstnek néztem. De ezüstnek is mesés *-* Én a rózsaszínt biztos meg fogom venni , de ezen is elgondolkodtam :)

    Ui. Meglepetés vár a blogomon a mai posztban !!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem így is nagyon tetszik. A rózsaszínt én is megvettem, csodás az is. :)

      És köszönöm szépen, még egyszer :)

      Törlés
  3. Neten néztem ki ezt a lakkot és nagyon meg akartam venni, de nekem nem elég arany színű :c pedig csodásan néz ki, csak nem pont ilyenre vágyok most :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, ahogy látom sokaknak nem elég arany. Bár olyan igazi arany színű sandet még nem láttam. Kezditek elültetni a bogarat a fülembe :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Na ez a beszéd! :D Belőlem is ezt a reakciót váltotta ki a promóképen :D

      Törlés
  5. Gyönyörű, biztos, hogy én is megveszem :)

    VálaszTörlés
  6. So pretty...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VálaszTörlés
  7. De gyönyörű*-*
    Van egy meglepim, nézd meg:)
    http://mynailsp.blogspot.hu/2013/10/45-bejegyzes.html

    VálaszTörlés
  8. Hjaj, holnap megyek Moyra sand lakkokat venni, ő nincs a listámon, de lehet, hogy mégis elcsábulok... nem, erős vagyok!... vagy mégsem...? :D Egyébként nagyon tetszik, szép, csak magamon nem tudnám elképzelni, mert általában nem szeretem az arany dolgokat. :D
    Egyébként kaptál egy díjat tőlem! :) http://unframed-poetry.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam-liebster-award.html

    VálaszTörlés