2013. október 25., péntek

GLNP - Horror film inspirálta körmök

Sziasztok!


A mai témánk, mint ahogy a címben olvashatjátok, a horror volt. Így Halloween táján különösen örültem neki, így ez lett idén az első "ijesztőbb+ körmöm.


Ami beugrott elsőre természetesen a vér volt. A film részével volt egy kis bajom, a bőség zavara... És persze az, hogy nem minden horror filmnek van különleges motívuma. Így a klasszikusokra szűkítettem a kört, azok közül is a Péntek 13 című filmre. A maszkot próbáltam megalkotni kisebb-nagyobb sikerrel.

A koncepció ez volt:


Az eredmény pedig ez lett:





Összességében nekem tetszik, a véres minta kifejezetten,szerintem megérte vele annyit bajlódni.

Remélem tetszett Nektek is!





7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ès szèpen làtszódik a vèr :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a vér! A maszkok is tetszenek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :D Nálam is vérpacás köröm volt a mai poszt, csak én vámpír témában alkottam. :)

    VálaszTörlés
  4. Ahhh!!!!! Imádom!!! NEkem tuti nem siekrülne így a vér!

    VálaszTörlés
  5. Állati lett!! :D nagyon tetszik :D
    Ajándék neked nézd meg :) : http://dorisviciousdesign.blogspot.hu/2013/10/best-blog-dijam.html

    VálaszTörlés