2013. október 16., szerda

Díjat kaptam!



Sziasztok!

Az elmúlt időben 3 díjjal is gazdagabb lettem, pontosabban ugyanazzal a díjjal, 3 bloggerinától. Nagyon-nagyon köszönöm Nektek, hihetetlenül jól esett, hogy gondoltatok rám. Szilvi, Dóra és Petra ajándékoztak meg ezzel a kis virtuális elismeréssel. Mivel már régebben megkaptam ezt a díjat, így, ha nem gond, csak a kérdésekre válaszolnék.


Szilvi kérdései:

1.  Ha bármennyi nyelven egy csettintésre megtanulhatnál beszélni, melyikek volnának azok ?
Az összes nyelv. Hiszen ha már lehet, miért ne?! :D
2. Gondoltál már arra, hogy abbahagyd  a blogolást ? Ha igen, akkor mi állított meg?
Abbahagyásra még nem gondoltam, kisebb-nagyobb szünetek voltak, mikor nem úgy jött ki a lépés, és nem volt időm rá.
3. Kedvenc étel / innivaló / ital (alkoholos) ?
Kedvenc ételem a rántott sajt, innivalóm a gyümölcslevek. Kedvenc alkoholos italom nem nagyon van, de a múltkor ittam vodka+blue burn energiaitalt az finom volt. És kééék *-*
4. Nyersz a lottón. Mit kezdesz a pénzzel? Mire költenéd?
Huuuh, a felét, vagy többet tuti beraknám a bankba kamatozni, a többiből pedig jól bevásárolnék :D Nem spórolnék az biztos.
5. Bárhova elutazhatnál a világon, hova mennél?
Los Angeles régi álmom, de Kanadába is ellátogatnék szívesen.
6. Kedvenc smink / körömlakk márka?
Sminkmárkából nincs konkrét, szempillaspirálok közül a Maybelline-t szeretem nagyon, alapozóm Essence, amit imádok. A Catrice márkát is szeretem. Sok van. Körömlakkból az NYC nekem nagyon bevált, illetve a Moyra lakkok is a szívem csücskei.
7. Legidegesítőbb szokásod?
Mindig piszkálok valamit. Ha pl. filmet nézek, mindig van valami a kezemben, amit általában 100x leejtek :D
8. Kedvenc Youtube-guru ?( külföldi és magyar is)
Magyarok közül Ehssty-t nagyon szeretem, Nojko-t már régóta követem és még van egy pár lány, akit mindig megnézek. Külföldi nagyon sok van, jelenleg az abszolút kedvencem Irina, a The beauty vault csatornáról. Neki blogja is van, amit szintén szeretek olvasgatni.
9. Legszebb gyerekkori emlék ?
Mivel anyukám Borsod megyében született, régen sokat utaztunk oda meglátogatni a nagyszüleinket. Még kicsi voltam, de már akkor nagyon szerettem kocsikázni, és az a röpke 3 óra nekem mindig nagy élmény volt.
10. Legszexibb férfi sztárok ?
Ahhw, Ian Somerhalder, Paul Wesley…Igen, szeretem a Vámpírnaplókat :D


Dóra kérdései:

1. Busz vagy vonat?
Már több, mint 3 éve vonatozok az egyetem miatt, így a vonatot választom.
2. Mi az az étel, amit nem bírsz megenni?
Nincs ilyen, van, amit nem szeretek, de, ha nagyon muszáj lenne, megenném természetesen. Mondjuk extrém ételeket, mint pl. csiga vagy béka nem enném meg. :D
3. Ha találkozhatnál egy híres személlyel (akár történelmileg híressel is) ki lenne az?
Hmmm… A fentebb említett úriemberekkel :D
4. Mi az az 5 szó/kifejezés, amivel jellemeznéd magad?
Türelmes, néha lobbanékony, barátságos, jó hallgatóság, alvásimádó éééés, ha még nem tudná valaki, körömlakkfüggő.
5. Honnan jött az ötlet, hogy elkezdj blogolni?
Sok blogot olvasgattam, és gondoltam belevágok én is.
6. Utaztál már repülővel?
Sétarepülővel, vagy városnézőrepülővel (?!) -nem tudom hogy mondják- már igen, de nagy, utasszállítóval még nem. De szeretnék. J
7. Kedvenc együttesed?
Sokmindent meghallgatok, a kedvencek talán a Punnany Massif és a Hősök
8. Ki az a személy, akire valamilyen okból felnézel?
Sztár vagy híres ember nincsen, de az anyukámra mindenféleképpen igen J
9. Mi a kedvenc állatod?
A cicáák :3
10. Hiszel a misztikumokban és a babonákban?
Az misztikumokban határozottan igen, nem zárom ki semminek a létezését :D A babonákban kevésbé. De azért sokat ismerek.
11. Melyik a kedvenc évszakod?
Minden évszakot szeretek valamiért, de a tél az abszolút kedvenc.


Petra kérdései:

1. Miért szeretsz blogot írni?
Hmm ezt nem nagyon tudom megfogalmazni, talán azért, mert egy jó kikapcsolódás számomra.
2. Melyik körömlakkmárkád, illetve melyik körömlakk a kedvenced?
Ahogy már említettem az NYC és a Moyra. A jelenlegi kedvenceim a Moyra homok hatású lakkjai.
3. Melyik könyv a kedvenced?
A Harry Potter könyvek.
4. Kedvenc sorozatod?
Modern család, Így jártam anyátokkal, Vámpírnaplók, Pretty Little Liars, Gyilkos elmék ééés még van egy pár.
5. Mi az a tulajdonság, amit utálsz másokban/önmagadban?
Utálom, ha valaki öntelt és beképzelt.
6. Legnagyobb álmod?
Jó karrier és család. Nekem ennyi elég.
7. Ha lehetne 3 kívánságod, mi lenne az?
Egy lottó 5ös… :D , legyen már Karácsony (mert akkor már túl lennék az államvizsgán, és amúgy is szeretem a Karácsonyt), egy jó munka, amit szeretek.
8. Milyen tulajdonságodat szereted a legjobban?
Talán azt, hogy minden emberben meglátom a jót, még akkor is, ha ezt mások nem. Mondjuk ez lehet egyben rossz is.
9. Milyen az álomházad/szobád?
Naaaagy. 3 fala bézs színű, a negyedik pedig barna, tele smink- és körömcuccokkal.
10. Kedvenc színed?
Kék
11. Sokat gondolkoztál a válaszokon?:D
Volt amin igen :D

 Még egyszer köszönöm szépen a díjat lányok! :)



1 megjegyzés:

  1. Bocsi, ha unalmas/idegesítő vagyok, de ismét kapsz tőlem egy díjat - ez rövidebb, mint a Liebster Award. :D
    http://unframed-poetry.blogspot.hu/2013/10/ismet-egy-dij-best-blog.html

    VálaszTörlés