2013. szeptember 25., szerda

NYC Blue Skycraper + egy kis holo

Sziasztok!


Vééégre ősz van. Nagyon vártam már, hogy végre beköszöntsön, még az sem lomboz le, hogy egy hete az ágyat nyomom, olyan beteg vagyok. A szemem előtt csak a mélybordó, smaragdzöld, padlizsán és persze a sötétkék lakkok lebegnek, amiket végre a körmömre kenhetek. Most egy kék lakkot hoztam, amit feldobtam egy csöppnyi holo-csodával.



 A képek sajnos nem adják vissza azt a színeket, amik a hololapocskákon játszanak, amit nagyon bánok, én egész nap ezeket figyelgettem. Nem is értem, miért hanyagoltam ezt a toppert ennyi ideig, hiszen imádom! Noh, de beszéljenek a képek:



Egy pár szó a Blue Skycraper lakkról:
Nagyon könnyű felkenni, kevésbé krémes, mint a többi NYC In a Minute lakk, így könnyebb eloszlatni (bár nekem a többivel sincs semmi bajom), két rétegben tökéletesen fed. A száradási ideje átlagos. Az én tetszésemet abszolút elnyerte, biztosan nagy kedvenc lesz az őszi/téli időszakban.



Ti szeretitek a kék lakkokat? Melyik a kedvencetek?




7 megjegyzés:

  1. Jól mutat ez a kék lakk egy kis holoval :) Nagyon tetszik az átmentes holo :9

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a manikűr!
    Ez a kék lakk nekem is meg van és itt írtam is róla blogon:http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/09/nyc-320-blue-sky-and-029-streetsylers.html Annyi nekem nehezen száradt ez a lakk, de a tartóssága és a fedése az kiváló. Te mit tapasztaltál?
    Az essence topper meg csodás! Én nekem is van ilyen topper csak nekem a 10 glorious aquarius nevű van meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs rá panaszom, a száradási idejét átlagosnak mondanám.
      Az a topper is nagyon szépséges *-*

      Törlés
  3. Szemeztem ezzel a kék lakkal tegnap, de mivel van hasonlóm nem hoztam el. Imádom ezt a technikát, pont ilyen nekem is most a körmöm pont ezzel a topperrel. :D

    VálaszTörlés