2013. szeptember 3., kedd

Nyári körömkihívás összefoglaló

Sziasztok!

Mannánál láttam ilyen összefoglaló posztot, gondoltam én is csinálok egyet, így legalább felelevenítem, hogy miket is készítettem az elmúlt 14 héten át.
Nagyon jó volt kiélni a kreativitásom, még akkor is, ha némely körömnél nem teljesen jött át az, amit szerettem volna. Igyekeztem mindig a legjobbat nyúltani, és azt hiszem, megtettem minden tőlem telhetőt.


 A linkekre kattintva megnézhetitek mindegyikről a bejegyzést:
1. Piknik
2. Nyári ombre
3. Kert
4. Grill party
5. Kedvenc nyári szín
6. Nyári nap/éjszaka
7. Fagyi/jégkrém
8. Fürdőruha
9. Óceán/tenger
10. Gyümölcs
11. Kagyló
12. Ital/ koktél
13. Pálmafa
14. Kedvenc újraalkotása / nyári emlék

Nagyon élveztem ezt a 14 hetet, köszönet Mannának a remek témákért, és persze magáért a kihívásért! :)

Nektek melyik köröm tetszett a legjobban?




3 megjegyzés:

  1. nagyon szépek :) a jobb felső sarokban levőt hogy csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. csinálok hozzá step-by-step-et majd, egyébként nagyon egyszerű :)

      Törlés