2013. szeptember 2., hétfő

Nyári körömkihívás 14. - Kedvenc Újraalkotása/nyári emlék

Sziasztok!


Eljött a kihívás utolsó fordulója, ami egyben a nyár végét is jelenti. Nagyon élveztem minden héten a megadott témában való alkotást, jó volt kigondolni, eltervezni, hogy mit szeretnék a körmeimre pingálni. És természetesen nagyon jó volt a többi lány remekművét nézegetni, annyira ügyes volt mindenki *-*
De nem is szaporítom tovább a szót, a kedvenc színem kapcsán elkészített manival jöttem most, csak kicsit ősziesebb színekre hangoltan.


 A kedvenc szín témában ilyen színeket párosítottam:


Imádtam ezt a körmöt, így nem volt kétséges, hogy újra ezt készítem el. Most kicsit rövidebbek a körmeim, de szerintem így is jól kiadja a mintát.




Remélem tetszett Nektek ez a mani!





6 megjegyzés:

  1. Jujj ez a mani.... Nekem is ez volt a kedvencem amit készítettél , de még így őszi színekre hangolva is le tud nyűgözni. Na majd valamikor én is el fogom készíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp csináld meg, mert tényleg nagyon mutatós! :)

      Törlés