2013. szeptember 27., péntek

GLNP - Esőerdő

Sziasztok!

Az eheti témánk az esőerdő volt. Őszintén szólva, kicsit tartottam ettől a témától, hiszen nem tudtam, hogyan is kezdjek neki. Az erdőről természetesen először a fák jutottak eszembe, de ezeket nem szerettem volna a körmömre pingálni. Így a színeket ragadtam meg, és megpróbáltam a waterfall technikával. Ezzel a technikával a The Nailasaurus blogon ismerkedtem meg,a hölgyemény mestere a waterfall-nak. ITT láthattok egy tutorialt, ami nekem is segítségül szolgált.


  Amiket használtam:
Alap:  NYC - Park Ave 
Vonalkák: NYC - Autumn in NY, 
NYC - Money Never Sleeps,
 NYC - Empire Purple és Essence - in style

 




Remélem tetszett nektek ez a köröm! Ti próbáltátok már a waterfall technikát?






12 megjegyzés:

  1. Cute effect :) really nice colors :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon tetszik. Nekem elsőre nem esőerdő jutott eszembe, hanem valami fémlap, amin a fény játszik. Kinagyítva más, de a kis ikonon inkább a fém. Tényleg jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olyan kicsiben. A fedőlakk miatt szerintem, ahogy fénylik. Örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik ! Én is tervbe vettem a waterfall technikát, és is nála láttam először :) Szerintem ő teremtette meg :P

    Ui, : nyereményjáték van nálam !! :)
    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Próbáld ki, nagyon könnyű, és szerintem mutatós is! :)

      Törlés
  5. Szupi lett! Én eddig egyszer próbáltam ezt a technikát, de szerintem fogom többször is. :)

    VálaszTörlés