2013. szeptember 29., vasárnap

Az első sand effect lakkom - Hey, nude!

Sziasztok!

Már elég régóta fáj a szívem egy homok hatású lakkért, a minap a Müllerben be is szereztem az Essence Sparkle Sand Effect - 163 Hey, Nude! körömlakkot. Szemeztem még a feketével is, de úgy voltam vele, hogy először kipróbálom ezt, aztán majd ha bejön, beszerzem azt is.




Teljesen elvarázsolt ez a nude lakk, szerintem hétköznapokra tökéletes, és alkalmakra sem rossz választás.
Persze miután hazaértem elkezdtem nézegetni teszteket róla, és hát kiderült, hogy a fedése nem az erőssége. Így gondoltam kipróbálom alappal, és anélkül is. Mivel az NYC - Pink Princess (ami sehogy sem rózsaszín) lakkja hasonlít hozzá leginkább a gyűjteményemből, rá esett a választás.


Végülis csak a hüvelykujjamra kentem magát a lakkot 3 rétegben. De még így is átlátszik a körmöm vége. A többi körmömön pedig az NYC lakkra került fel egy rétegben.

  

Csináltam ám több képet is, de mikor feltöltöttem ide, annyira elrontotta a blogger a kép minőségét, hogy kb. olyan lettek az ujjaim, mint egy szikkadt narancs héja, pedig egyáltalán nem ilyen. Így ezeket nem akartam felrakni. :\

Mivel ez az első ilyen lakkon, nincs viszonyítási alapom, így leírom, amit tapasztaltam. Könnyű volt eloszlatni, szépen terült. A fedése nem a legjobb, mint már említettem. Tényleg érdes lett a felülete, én azt hittem, ez jobban fog érvényesülni, nem tudom, hogy csak ez a lakk ilyen, vagy a többi is. Bár egész nap ezt birizgáltam. Száradási ideje pedig olyan, mint egy normál lakké. Én a 3. napon mostam le, és akkor még semmi baja nem volt. Úgyhogy a tartósságára semmi panasz.
A fenti képen nem lehet annyira észrevenni, hogy mennyi eltérés van az alap és anélkült készültekkel, sőt élőben sem szembetűnő, de ezen a képen azért jól látszik, hogy a Pink Princess barackosabb árnyalata miatt mennyi különbség van:


Nekem mindkét verzió tetszik, talán alap nélkül kicsit jobban, mivel több réteg van rajta, jobban érvényesül a homok hatás is. És talán azért, mert rövid a körmöm, annyira nem is észrevehető, hogy átlátszik a körmöm vége. De majd kipróbálom úgy, hogy mindegyikre csak magát a lakkot kenem, úgy fog igazán kiderülni, hogy mennyire feltűnő.
Összességében nekem nagyon tetszik, pályázok a feketére, és a piros verzióból is nagyon szép teszteket láttam, úgyhogy lehetséges, hogy mind a gyűjteményem tagja lesz.

Ti szeretitek a homok hatású lakkokat? Milyen márkát javasoltok még?




8 megjegyzés:

  1. kár a fedéséért, pedig szépséges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, pedig az üvegben olyan szép volt :\

      Törlés
  2. Én imádom a sand lakkat és ez az Essence semmilyen szempontból nem egy jó első sand lakk. Én nagy szeretettel ajánlom a Moyrát , vagy a Lovely-t (főleg az új barnát) Nekem az első az a Lovely kék volt, és azóta bele vagyok szerelmesedve.
    Szerintem szebb alap nélkül , de csak mert jobban kijön a textúra.

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, ma be is szereztem két Moyrásat. Olyan szépségesek*-*

      Törlés
  3. nekem a barackosabb jobban tetszik :)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is szép, csak annyira nem jön ki a homok hatás. :\

      Törlés