2013. szeptember 30., hétfő

Álomfogós körmök

Sziasztok!


Mostanában nagyon sok helyen látni az álomfogó motívumot, körmökön, tetkó formájában, én imádom a rajzokat is róluk. Engem teljesen elvarázsolt, így egy kis inspiráció merítése után megalkottam ezt a körmöt.


 Alapnak az NYC - Blue L.ita lakkját választottam, ami már önmagában is nagyon szép. A mintákat akrillal készítettem rá, majd a Moyra Mega Gloss fedőlakkal fixáltam. Szerintem egész jól sikerült, még a jobb kezemen sem lett szörnyű, pedig bal kézzel elég nehézkes volt a festegetés. Azt hiszem, ez lett az egyik kedvenc manim.





Remélem tetszett ez a köröm! Ti szeretitek az álomfogós motívumokat?




10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :D ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Ügyimügyiii! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) Nekem is tetszik az álomfogó téma :)

    azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, imádom! A Manikűrvadászra én is gondolkoztam az álomfogós körmökön is, de ezek után örülök, hogy nem azt választottam, most szomorkodnék, hogy milyen gyönyörű lett a tiéd :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Ne viccelj, biztos kenterbe verted volna az enyémet :D

      Törlés
  5. Nagyon cuki lett! Néztem ezt a videót én is cutepolishnál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, onnan vettem az inspirációt :)

      Törlés