2013. augusztus 1., csütörtök

Oriflame Beauty Wonder Balm vélemény

Sziasztok!

Ma erről az Oriflame ajakápolóról írom le a véleményem. Nemrég kiverte nálam a biztosítékot, így hirtelen felindulásból megnéztem Krémmánián, hogy csak nekem van gondom ezzel az ajakbalzsammal vagy másnak is. A véleményeket olvasva kicsit meg is nyugodtam, ha mondhatom így, hiszen körülbelül senkinek nem jött be. Maximum a csomagolásért adtak neki csillagot, de én még azt is elvenném tőle.


Kezdjük talán a pozitívumokkal. Nem sok van, ezt előre leszögezném. A csomagolása tetszik, olyan akár egy rúzs, elegáns megjelenést biztosít ezáltal. A kupakja elég jól záródik, nekem a táskámban volt, és egyszer sem jött le róla. Az alakja kinyitva ugyan olyan volt, mint a kupak formája, nekem sikerült a végéből letörni egy kis darabot, így már nem olyan szép, de mint minden rúzsnál, a használata közben ez is elvesztette alakját.

Rosszul fókuszáltam, de a lényeg látszik :)
A színe halvány rózsaszín, ha vastagabb rétegben visszük fel, elég jól látszik is az ajkakon. Ami nem tetszik, hogy tele van csillámmal, én ezt valahogy a csillámot nem tudom egy ajakápolóval párosítani.


És ennyi lenne a pozitív(abb) véleményem. Igazából már elég régóta megvan, használtam is, de mindig másik ajakápolóval együtt, úgyhogy amit ez tönkretett, a másik kijavított, így nem is tűnt fel, hogy mennyire rossz.
Nemrég érezni kezdtem, hogy kicsit száraz a szám, amin meg is lepődtem, hiszen nyáron annyira nem szokott kiszáradni, mert elég sokat iszok. Gondolom a klíma, vagy csak szimplán a nap kicsit megsütötte. Mivel ez mindig a táskámban volt, elkezdtem kenegetni vele a számat. 2-3 nap múlva azt vettem észre, hogy az ajkaim felszíne egy sivataghoz hasonló lett. A pontot az i-re az rakta fel, mikor ásítottam egyet és kirepedt a szám. Éreztem én, hogy valami nem stimmel, mikor felkenem, de én naiv azért is kentem rá, hátha segít. Hát nem, nemhogy ápolta volna, teljesen elvonta a szám felszínéről a vizet.
Ezután esténként bekentem a számat vastagon vazelinnel, ami helyre is tette őket. Mikre nem jó ez a kis kence?!

Összességében  nekem nagyon nem jött be. Mivel kaptam, így számomra nem volt pénzkidobás, de, ha valaki megkérdezne, hogy szerintem megvegye-e, biztos nemet mondanék.

Ti milyen ajakápolót használtok? Tudtok ajánlani valamit?




1 megjegyzés:

  1. Ehhez az ajakápolóhoz szerencsére nem volt közöm soha, viszont a kedvenc ajakápolóm az is Oriflame-es, a kis tégelyes Tender Care. Én imádom, minden illatban kipróbáltam már, de abból is a natúrra (sima rózsaszín tégelyes) esküszöm, évek óta azt használom. Viszont van új kedvencem az az Yves Rocher vaníliás ajakápolója, kicsit drágább mint a Tender Care, de bőven megéri :)

    VálaszTörlés