2013. augusztus 13., kedd

NYC - Art Spirit

Sziasztok!


Mostanában valahogy mindig a kék színhez húz a szívem, mikor körömfestésről van szó. Igazából nem kellene meglepődnöm ezen, hiszen a kék mindig is a kedvenc színeim közé tartozott, de eddig még sosem festettem ennyiszer ilyen színűre a körmöm. Ebbe a lakkba rögtön beleszerettem. Mondhatni, hogy egy egyszerű világos kék színű körömlakk, de számomra ennél azért több. Ilyen árnyalat még nem volt a gyűjteményemben, lehet ezért is fogott meg ennyire.




Nagyon szeretem ezeket az Expert Last lakkokat, mert könnyű őket kenni, tetszik a formula. Ennél a lakknál sem volt másként. 2 rétegben szépen fed, arról nem tudok nyilatkozni, hogy milyen gyorsan szárad, mert kipróbáltam a jeges vizes módszert. Miután kifestettem, vártam egy kicsit, majd jeges vízbe raktam a kezemet. Így tényleg megszáradt pár perc alatt. Fedőlakkot nem használtam, mert továbbgondoltam a manit. 






Nekem nagyon tetszik ez a lakk, biztos sokszor lesz még a körmömön ezután.

Ti szeretitek a kék lakkokat? Melyik a kedvencetek?




4 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon szép ez a lakk:))
    én imádom őket, főleg a sötétebbeket, mint az OPI Eurso Euro:)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű:):)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés