2013. augusztus 11., vasárnap

Nyári körömkihívás 11. - Kagyló

Sziasztok!

Az eheti témánk a kagyló volt. Mivel az óceán/tenger témánál is szerepelt kagyló a körmeimen, most máshogy szerettem volna kivitelezni.


A kékkel a vizet szerettem volna szimbolizálni, és egy réteg csillámos lakkot is kentem rá, hogy ne legyen olyan egyhangú. Az alap az NYC - Blue Skycraper, a csillámos pedig szintén NYC, az Expert last lakkok közül a Party Time Blue. Mindkettő EGY rétegben került a körmeimre. Meg is lepődtem, hogy a Blue Skycraper ilyen jól fed, és így együtt nagyon tetszett az eredmény, úgyhogy, ha lemosom a kagylósat, vissza is fog kerülni a kékes páros. A kagylókat akrilfestékkel készítettem el. Összességében nekem tetszik, és meg kell jegyeznem, a barátomnak is, ami az Ő esetében nagy elismerésnek számít :D


Remélem tetszett ez a köröm!

Nézzétek meg a többiek munkáit is:




4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett! Tetszenek a kagylók. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett:) én is valami hasonlóban gondolkoztam, csak még nem kiviteleztem :(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, jó a kivitelezés :)

    VálaszTörlés