2013. augusztus 5., hétfő

Nyári körömkihívás 10. - Gyümölcs

Sziasztok!

Nagyon pörgős volt a hétvégém, így csak most jutott időm megírni ezt a bejegyzést. Mint láthatjátok, az eheti téma a gyümölcs volt, amin nem volt sok gondolkodni való, mert tudtam mit szeretnék csinálni.


Egy Pshiiit féle manit próbáltam megalkotni, mert annyira megtetszett nemrégiben. Sokszor van úgy, hogy csak a bal kezemen csinálom meg a mintát, mert balkézzel elég béna vagyok. De ezt most elkészítettem a jobbra is, és azt kell mondjam, nem lett szörnyű. Annyira tetszik, szerintem nyárra tökéletes. A kivis mintát pedig külön manikűrben is elkészítem majd, mert az lett a kedvencem.





És ami mintaképp szolgált:
(a képre kattintva találtok mindegyik mintához útmutatót, kis gif formájában)


Remélem tetszett nektek ez a mani!

Nézzétek meg a többiek munkáit is:





11 megjegyzés: