2013. augusztus 30., péntek

GLNP - Audrey Hepburn

Sziasztok!

Egy újabb GLNP témával jelentkezem ma. Mint, ahogy a címből is kiderült, a téma Audrey Hepburn volt, ami szerintem nagyon jó kihívásnak bizonyult. Egyből a fekete-fehér színkombináció ugrott be, és valami letisztult, egyszerű körmöt szerettem volna alkotni. Ez sült ki belőle:





A csíkok kicsit vastagok lettek, de ezt leszámítva nekem tetszik, és ahhoz képest, hogy bal kézzel csináltam, még a pöttyök sem olyan rosszak. :)
Lehet hülyén hangzik, de a sok színes lakk után felüdülés volt a feketéhez nyúlni. Alig várom, hogy végre a sötétebb színek vegyék át a hatalmat :D

Remélem nektek is tetszik!





10 megjegyzés:

  1. Úúúúú, ez nagyon jó lett! Imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. nekem is nagyon tetszik.imádom a feke fehér kombót

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Én is nagyon szeretem, olyan letisztulttá tud tenni egy manit ez a két szín együtt :)

      Törlés
  3. I really like the combination, nice design :*

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép lett az összhatás :)Olyan kifinomult. Én pont most szokok rá a vibráló színekre. Egész nyáron a sötét volt divatban :P (nekem)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok, örülök, hogy tetszik ^^

    VálaszTörlés