2013. július 15., hétfő

NYC Catwalk queen

Sziasztok!

Ma egy csodaszép barackos, lazacos árnyalatot mutatnék nektek. Ez volt a legelső lakk, amit felkentem, mikor megérkezett a 40 csoda hozzám, és azóta már többször is volt a körmömön, ami szerintem mindent elmond. Imádom!


Nehéz eldönteni milyen is valójában ez a szín, van olyan kép, amelyiken narancsos, van, amin fakó barack, fényviszonytól függ. De rájöttem ám, hogy a barack és a lazac színek kicsi bébije bujkál az üvegben :D
De beszéljenek a képek:




2 rétegben szépen fed, és viszonylag gyorsan szárad. Tartósságát illetően is jó, 3-4 napot simán kibír.
Kicsit felturbóztam, erről majd később hozok bejegyzést!

Nektek bejön ez a szín? Szeretitek a barackos árnyalatokat?

8 megjegyzés:

  1. Annyira szép színe van, de már annyi barackos lakkot vettem mostanában... Pedig úgy tetszik ez is. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezt már kinéztem akkor, mikor az első képeket láttam az új lakkokról. Felkenve még szebb, mint képeken :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van. Lehet, hogy nekem is be kellene neveznem egy ilyenre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép, feltétlenül nézd meg élőben is! :)

      Törlés
  3. annyira gyönyörűűű:O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sokáig szemeztem ezzel a lakkal, végül mégis az erősebb Love match mellett döntöttem. Pedig ez is olyan szépséges *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felkenve egyébként nincs sok különbség a kettő között, az tényleg kicsit sötétebb és erősebb. :)

      Törlés