2013. július 14., vasárnap

Nyári körömkihívás 7. - Fagyi/jégkrém

Sziasztok!

Ettől a borongós időtől nemigen vagyok fagyis hangulatomban... De egy kis szín felvidít, úgyhogy próbáltam minél színesebbé tenni ezt a körmöt. Én a fagyi mellett tettem le a voksom, mert ezt jobban is szeretem, és már rég kiszemeltem ezt a mintát magamnak, így alkalmam nyílt most megvalósítani. Na, de beszéljenek a képek!


Ez a borús, szürke idő nem igazán kedvez a fényképezésnek. Próbáltam a legjobb képeket összeválogatni.






Nekem tetszik ez a tölcsérre folyós fagyi mani. A végén még kentem rá egy mattító fedőlakkot is. Most kaptam, és az újdonság ereje hat is rám, mindenre kenek, csak a kíváncsiság kedvéért. :D
Remélem tetszett nektek!



Nézzétek meg a többiek körmeit is:

14 megjegyzés:

  1. Jaj hát ez valami fantasztikus! Nagyon ügyes vagy! Nekem lenne ennyi kézügyességem, na meg türelmem! :D

    Profi munka! :D

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  2. Óhh nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik! Türelem bizony kellett hozzá :D

    Szép napot neked is! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon "fincsi" lett! :D Én is gondolkodtam hasonlóban, de nincs mostanában ennyi időm rá, mint amennyi egy ilyen manihoz kellene. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii. Igen, elég időigényes, én is csak lazítás képpen tudok hétégén pingálni :\

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, ügyes vagy, fagyi megkívántatóra sikeredett! :)

    VálaszTörlés
  6. húú nagyon tetszik, ügyes vagy:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziiii, örülök, hogy tetszik :3

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  8. nagyon kis cuki,egészen megkívántam a fagyikát :D
    beautybymiamay.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nincs mit tenni, irány a fagyizó :D

      Törlés