2013. július 6., szombat

Nyári körömkihívás 6. - Nyári nap/éjjszaka

Sziasztok!

Újabb hét, újabb téma. Nem tudtam választani, hogy nappalt vagy éjszakát szeretnék megalkotni. Egyszer ehhez, máskor a másikhoz volt kedvem. Aztán hirtelen az az ötletem támadt, hogy miért is ne lehetne nappalból éjszakába átmenő körmöt csinálni. Ezután persze jött a nagy gondolkozás, hogy miként lehetne ezt megcsinálni. A naplemente sárgás-narancsos színeit mindenképp bele akartam tenni. Hosszas ügyködés után ez sikeredett:


Mindegyikhez próbáltam a napszaknak megfelelő motívumot alkotni. Az éjszakához egyértelműek voltak a csillagot, a "szürkülethez" egy lámpaoszlopot társítottam, a naplemente a pálmafáké, egy napernyő, hisz nyár van, végül a napocska.





A lámpa kicsit megnyomódott, ezt sajnáltam, mert az nagyon tetszett. Megszenvedtem vele, de szerintem megérte, határozottan tetszik, még nekem is.
A körmeimnek pedig új formát adtam, még rövidek, így kicsit fura, de bízok benne, hogy ha nő egy kicsit már jobb lesz.

Remélem tetszett nektek ez az "Éjszakából-nappalba" köröm!

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :O Olyan pálmafásat én is csináltam már , de akkor a fedőlakkal egy nagy fekete pacát csináltam :/
    A legeslegjobb a mutatóujjad lett. *-*
    Teljesen "Éjfélkor Párizsban" feeling :D
    Puszi, Az a Lány

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon ügyeltem, hogy el ne kenje, direkt olyan fedőlakkal mentem rá, amiről tudom, hogy nem maszatol! Örülök, hogy tetszik *-*

      Törlés
  2. nagyon tetszik! a pálma fás a kedvencem! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, nekem is az a kedvencem :) *-*

      Törlés
  3. Eszméletlen jó lett! EZ én kedvencem is a pálmafás. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon ötletes lett, nekem a mutatóujjad a kedvencem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajni elkenődött :( De örülök, hogy így is tetszik! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik :)

    www.laurenkoromlakkgyujtrmenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Hát ez NAGYON jó lett!*-* ügyi vagy!:)

    VálaszTörlés