2013. július 8., hétfő

Lila pöttyös körmök - NYC 033 Romantico és 023 Belvedere Purple

Sziasztok!

Már egy ideje szuggerál a polcomról ez a gyönyörű, halvány lila lakk, tegnap beadtam neki a derekam, és felkentem. Önmagában is tetszett, de szerettem volna egy kis extrát, de mivel nem volt túl sok kedvem mintákat rajzolgatni, előkaptam a pontozóm, és jól bepontoztam.


A pöttyök kivitelezésére egy kicsit sötétebb árnyalatot választottam. Régi vágyam egy ilyen Milkacsoki-lila lakk, régen volt egy, amit imádtam, de azóta nem találtam, így nagyon örültem, hogy az NYC kínálata közt ez a szín is helyet kapott.






Nekem nagyon tetszik, egyszerű, de nagyszerű.

Ti szeretitek a pöttyös körmöket?


8 megjegyzés:

  1. Nagyon cukika lett! Bár nálam a pöttyök mindig tuti befutók. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nekem is, könnyű minta, de mutatós :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Tényleg jó, pedig kicsit féltem, hogy a lila lilával nem lesz-e túl unalmas, dehát nem lett, leglábbis szerintem :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik;) hm, elkezdtem a milka csoki lila elnevezést, es azóta Timinel es nálad is latom^^

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Hát, én már évek óta így hívom ezt a fajta lilát :)

      Törlés