2013. július 16., kedd

Liebster Blog Award

Sziasztok!

Megint kaptam díjat két bloggerinától is. Az egyiket Dóritól, a Tipegő Zombi írójától, a másikat pedig Rékustól, a Vogue and Life blog tulajdonosától. Köszi csajok még egyszer, nagyon boldoggá tettetek vele!^^




Szabályok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj ,hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!

Dóri kérdései:


Melyik Disney-hercegnő lennél?
 Hmmmm... Talán Jasmine, mert magát a mesét imádom, és ő a kedvenc hercegnőm :)

Van valami fura fóbiád?
 Szerintem nincsen fóbiám, inkább fura szokásaim vannak.

Mi volt életed legcikibb esménye?

 Huuuh... Rólam tudni kell, hogy elég sokszor elesek, elejtek valamit, leütök dolgokat, szóval ügyetlen vagyok. Egyszer télen mentünk haza a barátnőmmel, hó volt, fagyott is. Mielőtt a buszmegállóba értünk volna, akkorát estem, hogy pukkantam, mondanom sem kell, hogy akkor voltak a legtöbben ott. Ciki volt, de felálltam és jót kacagtam magamon. Mondhatni, hogy megszoktam már az ilyeneket :D

Melyik a kedvenc napod az évben?
 Karácsony napja. Imádom a hangulatot, a sütőből áradó sütik illatát, a fenyőfát, a havat (ha van), egyszerűen mindent. És még rá tesz egy lapáttal az is, hogy akkor van a szülinapom :)
Hogy látod magad a jövőben?
Diploma, állás, család. Ilyen sorrendben :D
Szerettél már valakit úgy, hogy belebetegedtél?
 Hmmm... Belebetegedni még nem betegedtem bele, de most van barátom, akit nagyon-nagyon szeretek. ^^ 
De, ha a nem szerelem szeretet is számít, akkor eléggé megvisel, hogy a legjobb barátnőm több, mint egy éve külföldön dolgozik. Nagyon hiányzik ám...
Ha lenne lehetőséged, akkor minek öltöznél be Halloweenkor?
Cicának :D
Mi a legnagyobb félelmed?
Az, hogy valami oknál fogva kisiklik az életem, és nem úgy lesz, ahogy elterveztem... Nem szeretem a változást, elég ragaszkodó típus vagyok
Melyik zene/film vidít fel?
 Konkrét zene vagy film most nem jut eszembe, de, ha meghallok egy olyan számot, amiről eszembe jut valami kellemes emlék, az biztosan felvidít.
Játszol hangszeren?
Nem. Szerettem volna gitározni, de nem jött össze a dolog...

Rékus kérdései: 
  



1. Mi a legszebb élményed a blogolással kapcsolatban?
 A sok komment, amit kapok. Annyira feldobja mindig a napomat. 
2. Ha választhatnál, hogy melyik üzlet kollekcióját kaphatnád meg ajándékba, melyik lenne az?
Hmmm... Nem leszek nagyra vágyó, jöhet az egész Müller :D
3. Hova utaznál el legszívesebben?
 Kanadába vagy Amerikába.
4. Kedvenc körömlakkod?
A mindenkori kedvencem az Essence Blue addicted-je. Kár, hogy már csak egy kevéske van az enyémben :(
5. Kedvenc bloggerinád?
Nagyon sok kedvencem van, de ha egy valakit kellene választani, akkor Edina, a lakkomlakkom írója.
6. Mi az ami a legjobban fel tud bosszantani egy sminkelés közben?
 Ha az egyik tusvonalam hosszabb/vastagabb/íveltebb, mint a másik :D
7. A legédesebb dolog amit valaha láttál?
Imádtam nézni a cicáinkat, amikor kicsit voltak és aludtak. Mindig összebújtak, annyira édik voltak. Már sajnos az egyikük azóta eltűnt :(
8. Egy kép rólad amit a blogon még nem láthattunk!

A barátommal :$
9. Mikor vagy a legboldogabb?
Ha olyanokkal vagyok, akiket szeretek.
10. Kedvenc ékszered?
A hópihe alakú kristályos nyakláncom, amit a barátomtól kaptam :)


Gondolkodtam egy ideig, hogy miket lehetne még kérdezni, amit más nem tett még fel, ezért arra jutottam, hogy eldöntendő kérdések lesznek. Remélem nem gond, én szeretem az ilyen "Ez vagy az" típusú dolgokat.

1. Kutya vagy cica?
2. Tea vagy kávé?
3. Vígjáték vagy horror film?
4. Sós vagy édes? (nasira gondolok)
5. Eper vagy málna?
6. Csoki vagy cukorka?
7. Körömlakk vagy szemhéjpúder?
8. Hosszú vagy rövid haj?
9. Alapozó vagy púder?
10. Csíkos vagy pöttyös?


6 megjegyzés:

  1. Köszönöm széééépen :DD
    Baj lenne,hogyha a kérdéseidet youtube videóban válaszolnám meg,vagy maradjunk a blogosnál?:)
    xoxo.mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem lenne baj, sőt, örülnék neki! :)

      Törlés
  2. Gratulálok és Köszönöm Szépen! :)
    A napokban meg is válaszolom a kérdéseket! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! Nagyon aranyos vagy. =) :$ Ha hazaértem A nyaralásból ki is töltöm. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm még egyszer! Végre volt időm kitölteni. =)
      http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam_25.html

      Törlés