2013. július 15., hétfő

Just add a little leopard

Avagy ez történik, amikor egy kicsit vadabb manikűrre vágyok.
Volt ám célja annak, hogy felkentem az NYC Catwalk queen lakkját, hiszen meg akartam bolondítani kicsit. Ez történt:


Már említettem, hogy mióta meg van a mattító lakkom, mindenre rákenem, természetesen erről sem hiányozhatott. Mostanában csak hétvégén van időm körmözni, mert éppen a nyári gyakorlatomat töltöm, így nem csoda, hogy órákat voltam képes eltölteni a pingálással. Na jó, az órákat kicsit túlzás, de elég sok idő volt. Persze nem a minta tart ilyen sokáig, csak maga a várakozás, hogy minden szépen megszáradjon. De a végeredményért mindenképp megért. Nagyon tetszik, egész nap a körmeimet nézem. Bár van egy hátránya a köveknek; nem nyugszom, muszáj piszkálnom... De inkább beszéljenek a képek:






Amiket használtam:

NYC Catwalk Queen | NYC Pink princess | NYC Park Ave | Miss Sporty Check Matt | fekete akril festék


Hogy tetszett ez a mani?




14 megjegyzés:

  1. Úristen ez nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom nagyon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép kombináció és kivitelezés lett! :) Ügyes vagy! :)))

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű:O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Díjat kaptál tőlem :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok, örülök, hogy ennyire tetszik nektek! :):3

    VálaszTörlés
  7. Ez a legjobb leopárd mani amit eddig valaha láttam. Extra szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :)

      Törlés
  8. Úristen, ez valami isteni! Imádom a színeket, a leopárd minta pedig tökéletes lett. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! És köszönöm szépen az elismerő szavakat :$

      Törlés
  9. Ááá, ez nagyon-nagyon szupcsi lett! :D Imádom.

    VálaszTörlés