2013. június 29., szombat

Nyári körömkihívás 5. - Kedvenc nyári szín

Sziasztok!

Elérkezett az 5. hét. Hogy repül az idő! Ez esetben már nem volt nehéz eldöntenem, hogy milyen színt fogok választani. A rózsaszín és a kék között vacilláltam, de nem tudtam dönteni, így kombináltam őket.



Ezt a mintát már ki akartam próbálni egy ideje, és úgy gondoltam, hogy ez a két szín jól összeillik. Lehet nem adja át élethűen a kép, sajnos a telefonomnak nem a fényképezője az erőssége. Próbáltam kicsit gépen korrigálni, így sikerült. Alapként az NYC- Stike a Rose lakkja került, ami egy gyönyörű rágógumirózsaszín lakk. A kékes pedig ugyancsak ettől a márkától, a Jade árnyalat.
A pink önmagában:



Annyira szépséges! Már egyébként próbálgatom a lakkokat, amiket nyertem, de nem szeretnék telefonos képpel teszteket csinálni róluk, ezek tényleg nem adják át a színt úgy, ahogy szeretném. Úgyhogy kicsit még várni kell rájuk. Remélem tetszett nektek ez a mani!

Nézzétek meg a többiek munkáját is:


21 megjegyzés:

  1. Juj hát ez nagyon nagyon vagááány! :D ImádoooM! :D

    VálaszTörlés
  2. Csudijó lett! :)
    Ezt a lakkozást én is kiakarom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Feltétlenül próbáld ki, szerintem nagyon egyszerű, és mutatós is. :)

      Törlés
  3. Olyan tömör cukiság :D Amint megérkezik a pontozóm, én is ki fogom próbálni ezt a mintát. Tényleg nagyon jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az! :D És milyen könnyű megcsinálni!

      Törlés
  4. Ez eszméletlen jó!! Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  5. szuperül sikerült, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. fúú milyen látványos!! : o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Meg is kérdezték, hogy ez matrica? Szebb bókot nem is kaphat az ember :D

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszii, örülök, hogy tetszik! *-*

      Törlés
  8. Gyönyörű lett a lakkozás! :-)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép lett, tetszenek a színek, ötletes:))

    VálaszTörlés
  10. Hű, de szupi lett! Isteni ez a két szín. <3

    VálaszTörlés