2013. június 23., vasárnap

Nyári körömkihívás- 4. Grillparty

Megint késtem egy napot, remélem nem haragszotok meg! Tegnap, mire elértem a fényképezésig, beborult az idő, és elkezdett szakadni az eső, így átraktam mára. Mint a címből is kiderült, a téma a grillparty volt. Eddig ez okozta a legnagyobb fejtörést. Fogalmam sem volt mit fogok csinálni, csak nekiültem, és ez történt:


Először csak a hamut akartam felidézni, de mivel magában ez nem bizonyult túl mutatósnak tovább pingáltam. Így került a mutató ujjamra egy hamburgerhús, a középsőre egy hotdog (igen, ez az akar lenni :D ), a gyűrűsre egy hambi, a kisujjamra pedig kolbászkák.


Az alap önmagában nekem nagyon tetszik, kicsit galaxy beütése van. Legelőször a Golddigga fekete alapon arany csillámos lakkot kentem fel (ITT megnézhetitek), majd szivaccsal ráütögettem egy kis ezüstöt és szürkét. Végül pedig a parazsat szimbolizálva került még rá piros is.
Talán ez az eddigi legfurább manim :D

Mint láthatjátok a blog új ruhába öltözött. A fejlécet a hugocskám csinálta, nagyon-nagyon tetszik. Új háttér, és pár apróságot is módosítottam rajta. Remélem az új köntös elnyerte tetszéseteket!

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

3 megjegyzés:

  1. ötletes lett, tetszik:))
    és az új kinézet is nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
  2. A hamburger nagyon ínycsiklandó;)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés