2013. június 8., szombat

Nyári körömkihívás - 2. Nyári ombre

Sziasztok!

Vééégre jó idő van, mondanom sem kell, hogy nagyon örültem neki. Bár a kánikulát nem szeretem, de most még tökéletes idő van. Elérkezett a körömkihívás második témája, ami nem más, mint a nyári ombre. Először rögtön a neon körmök ugrottak be, aztán elkezdtem keresgélni egy kis inspiráció után, és találtam egy olyan képet, ahol a lánynak minden körmén más-más színkombináció volt, és annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, ezt nekem is ki kell próbálni. Így elővettem az akril készletem, és nekiestem.


Előre is bocsánat a képek minőségéért, a telefonommal csináltam, mert a barátom fényképezője szervizben van, így sajnos nélkülöznöm kellett :/
De annyira szerintem nem szörnyűek, és semmiképp nem akartam kihagyni ezt a témát.
Nekem nagyon tetszik, vidám lett, és mindegyik külön-külön is mutatósak. Egyszerre kicsit furi, dehát nyár van :D



Nekem a középső, a halványrózsaszín-mentás tetszik a legjobban, legközelebb csak ezt fogom elkészíteni az összes körmömre.
Nektek melyik tetszik a legjobban?

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

10 megjegyzés:

  1. nekem a középső- és a mutatóujjad tetszik legjobban, igazi vidám manikűr lett!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii ^^ Igen, rögtön jobb kedvem is lesz, ha ránézek :)

      Törlés
  2. A mutatóujjad és a gyűrűsujjad a kedvencem, nagyon jó lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. szép színek, de legjobban a mutató és a középső ujjadon tetszenek a színek! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is azok tetszenek legjobban! :)

      Törlés
  4. Nekem is a mutató és a gyűrűs a kedvencem. <3 Cuki mani lett! =)

    VálaszTörlés