2013. június 18., kedd

Liebster díjat kaptam

Mégpedig két, általam nagyon kedvelt bloggertől, a Tipegő Zombi és a Panka körmök íróitól. Nagyon-nagyon köszönöm nektek lányok! Mivel ezt a díjat már megkaptam tavaly, ezért remélem nem haragszotok meg, ha csak a kérdésekre válaszolok. :)


Tipegő Zombi kérdései:


1)Hova húz a szíved / Melyik országba mennél, ha tehetnéd?
 Érdekes kérdés. Nyaralni biztos valami tengerpartra, mert még soha nem voltam. Élni viszont szívesen mennék Kanadába, vagy Angliába.
2) Kedvenc színész / színésznő?
Abszolút kedvencem Tom Hanks, imádom a filmjeit, a Forest Gump nagy kedvencem.
3) Melyik az az emberi tulajdonság, ami a legjobban kiakaszt?
 A nagyképűség sírba visz, illetve az értetlen emberek megőrjítenek. Oké, van, mikor én sem értek valamit, de, hogy 100x kell elmagyarázni, és még akkor sem tudja miről van szó, az kiborít.
4) Milyen az álomlovagod?          
 Hmmm-hmmm. Lehet közhely, de van barátom, aki minden tekintetben a lovagom, nekem többre nincs is szükségem *-*
5) Mondasz három rossz tulajdonságot?
 Gondolom itt az én rossz tulajdonságaimra vagy kíváncsi. Természetesen mondok: makacs, néha hisztik, és ezt nem tudom egy szóval elmondani, mindent halogatok... "Majd kitakarítok", "Óh még van 2 napom a zh előtt" :D
6) Egy nagy cél, vagy sok kicsi?
 Sok kicsi. Hiszen, ha egy nagyot tűzünk ki célul, azt lehet egész életünkön át hajtjuk, viszont, ha több kis célt teljesítünk, megvan a sikerélmény, a büszkeség, hogy bizony én mennyi dolgot elértem. Én legalábbis így gondolom.
7) Mi a három kedvenc könyved?
 J.K. Rowling- Harry Potter az összes
C. S. Lewis- Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény
Allan Pease-Barbara Pease - A testbeszéd enciklopédiája 
8) Mit hallgatsz most?
Most éppen semmit, de az előbb ment a Punnany Massif- Harmónia.
9) Mi nyugtat meg?   
  A zene, az alvás, vagy, ha csak úgy elgondolkodok.
10) Édes vagy sós?
 Is-is. Néha édesre vágyok, néha sósra :D
11) Milyen természeti jelenség lennél?
 Hóesés

Panka kérdései: 

1. Melyik az a szépségápolási termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Számomra egyértelműen: körömlakk
2. Mit szeretsz és mit nem szeretsz magadon?
Akkor 1-1 mind a kettőre;
Szeretem a hajamat, nem szeretem az orrom
3. Melyik a kedvenc filmed?
 Forest Gump, egyszerűen annyira meghat, akárhányszor megnézem. Egy film sem volt még ilyen nagy hatással rám.
4. Melyik országba szeretnél egyszer eljutni és miért?
 Amerikába. Kíváncsi vagyok, hogy tényleg olyan-e, mint a filmekben *-*
5. Minek a hatására kezdtél el blogot írni?
Kifejezetten nem történt olyan nagy esemény az életemben, ami miatt elkezdtem. Olvastam több blogot is előtte, és gondoltam, én is belevágok :)
6. Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Lakatot. Ha-ha-ha :D Na jó, komolyan: a telefonomat, sok könyvet, és élelmet, hogy azért ne haljak meg. :D
7. Melyik a kedvenc évszakod?
A tél. Én nem szeretem a nagy kánikulát, télen fel lehet öltözni, viszont ha meleg van, már levenni nem sok mindent tudunk.
8. Van háziállatod?
Igen, van egy cicám, akit Kókusznak hívnak. És van egy kutyusunk is, ami a hugomé, ő Maszat.
9. Milyen eddig elért eredményedre vagy a legbüszkébb?
Arra, hogy egyetemre járhatok, és fél év múlva, már diplomám is lesz, ha minden jól megy. :)
10. Melyik az a házimunka, amit ki nem állhatsz?
Vasalás
11. Kire nézel fel?
Az anyukámra. 


Ezek lennének a válaszaim. Mivel már megint későn kapcsoltam, szerintem már mindenki megkapta ezt a díjat, aki esetleg tavaly nem, úgyhogy nem adnám tovább. Nagyon sok blogot követek, és szeretek is, nem szeretnék és nem is tudnék 11-et kiemelni közülük.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése