2013. június 14., péntek

Körömlakklemosó mizéria

Sziasztok!

Ma a körömlakklemosókról lesz szó. Mivel általában 2-3 naponta mosom a körmöm, nem mindegy mivel teszem azt. Azt hinné az ember, hogy a lemosó, az lemosó, mindegy, csak lehozza a lakkot, legalább is én naiv ezt hittem, de sajnos nem így van. A körmöm nem szerette a régi lemosómat, így váltottam, és milyen jól tettem!


Az utóbbi időben észrevettem, hogy a körmöm nagyon hamar letörik, lemezes, és úgy tört, mint az üveg, egyszerre nagyobb darabok lepattogtak belőle. Nem is értettem, hiszen régebben erős körmeim voltak. Betudtam annak, hogy sokat festem, meggyengült stb. Aztán elgondolkodtam, hogy nem-e a lemosóval van valami baj. Őt használtam:
Isana körömlakklemosó
A Rossmannban lehet kapni, 200-300 Ft körül van az ára. Szerettem az illatát, és azt, hogy könnyen leszedi a körömlakkot és persze, hogy olcsó. Eleinte azt hittem, megtaláltam az igazit, de tévedtem. Miután használtam, éreztem, hogy valamivel be kell kenni a kezem, mert nem csak a körmömet, hanem körülötte a bőrt is nagyon szárította. Természetesen mindig kezet mosok körömlakklemosás után, de az sem sokat segített, utána is éreztem, hogy mennyire szárít. Sokáig használtam, el is fogyott legalább 5 ilyen flakon.

Aztán az egyik százasban megláttam, hogy az Eszter körömlakklemosó le van értékelve 160 Ft-ra, és Aninál olvastam, hogy neki nagyon bevált, gondoltam teszek egy próbát. Az acetonost vettem, először a mentest akartam, de azt mondta az eladó nő, hogy az műkörömre való, így ezt hoztam el, Nem rég óta használom, de érzem, hogy máris jobb állapotban vannak a körmeim. Gyorsan is nőnek, ami lehet azért tűnik fel ennyire, mert nem törik le a vége. Még gyengusok, de ezt körömerősítővel próbálom orvosolni.



Sajnálom, hogy nem gondoltam erre hamarabb, nagyon sok múlik a körömlakklemosón. Persze lehet, hogy másnak bevált az Isana is, sok jót olvastam róla, én is azért vettem meg. Az én körmeim nem szerették.

Ti milyen lemosót használtok? 




9 megjegyzés:

  1. Én évek óta ezt az acetonos Esztert használom, és imádom, egy szempillantás alatt lehozza a körmeimről a csillámostól kezdve a ragasztott díszítőköveken át mindent! :)

    Remélem neked is beválik!

    Nekem is gyengék a körmeim, bár mióta az Avon új erősítő lakkját használom, valamicskét javult az állapotuk! :)

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig bevált, remélem ezután is ilyen jól teljesít majd! :) Én a Moyra körömerősítőjét használom, eddig ő is elég jó.

      Neked is szép napot! =)

      Törlés
  2. Én is Isanát használtam, de ez komolyan elgondolkodtatott. Nekem is ugyanezek a problémáim a körmömmel , de álmodni se mertem volna róla, hogy a lemosó a hibás :O
    Köszönöm , hogy felnyitottad a szememet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az után vettem észre, miután átálltam a másikra. Szerintem próbálj ki egy másikat, aztán meglátod, hogy tényleg a lemosó miatt van-e :)

      Törlés
  3. pont ez a két féle lemosóm van itthon...:DDD
    most én is elgondolkoztam, tényleg mintha erősebbek lennének a körmeim, amióta az Esztert használom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nem csak én vagyok így vele. Nekem is van még egy fél üveg Isana, majd jó lesz a lábujjaim körmeire :D

      Törlés
  4. nekem is pont ez a két lemosóm van itthon, az Esztert már nagyon régóta használom, viszont az Isana jobban bevált. Nekem az Eszter szárítja már a kezemet.
    Egyébként az Isana-nak is van acetonmentes lemosója, műkörmökhöz vettem, de meglepően szépen és gyorsan lehozza a sima lakkozott körmökről is a lakkot. :)

    VálaszTörlés
  5. kaptál tőlem egy díjat, nézz be hozzám:)

    VálaszTörlés