2013. június 11., kedd

Csomagom érkezett!

Sziasztok!

Biztos sokan tudjátok, hogy a NYC New York Color Hungary facebook oldalán a Színjáték keretein belül 5 héten át tartó játék folyik (már csak a héten lehet játszani). Múlt héten Fortuna mellém szegődött, és én lettem az a szerencsés, aki megnyerte az új, limitált kollekciós körömlakkokat. Gondolhatjátok mennyire örültem neki... *-*


Ma meg is érkezett a csomag, benne a 40 db szebbnél-szebb csodával. Telefonnal gyorsan készítettem is egy képet, mert sajnos még a fényképező mindig szervizben van. Őket kaptam meg:


Nem találok szavakat rájuk. Lesz mit tesztelni, az biztos!

Nektek melyik tetszik a legjobban? Van már kedvenc? Melyikre vagytok kíváncsiak?

Ne feledjétek, még péntekig játszhattok a lakkokért!


19 megjegyzés:

  1. Kis mázlista!!!! Ha kipróbáltad őket, kérlek írj rám és megadom a címem ahova küldheted őket ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáháhá, mire én kipróbálom az egészet... Sajnos nem tudom egyszerre mindet felkenni :\ Virtuálisan dobok párat *hopp* :D

      Törlés
  2. Óóóóó, gratulálok!!! Az első sor első darabja, valamint a második és a harmadik sor utolsó darabja érdekel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Rendben, amint lesz gép, már próbálom is ki őket. :)

      Törlés
  3. Te mázlista :P nekem a kedvencem a water street blue :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

  4. Ez igen, komoly mennyiség, szép és érdekes színek :)
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, főleg a duokróm lakkok fogtak meg, mert olyanom még nem volt :) Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. Gratulálok! :)
    Egy darabig el leszel velük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Bezony, csak nehéz dönteni, melyiket kenjem fel :D

      Törlés
  6. Gratulálok, mennyi szépség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen, olyan szépek *-*

      Törlés
  7. Gratulálok! Micsoda kincsek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ne is mond, alig tudok betelni velük :)

      Törlés
  8. gratula. :)
    ha meguntad őket, nyugodtan elküldheted hozzám. :P :D

    VálaszTörlés
  9. Mázlista!!!Egy ideig biztos nem kell lakkot venned:D
    Én is próbálkozom vele, hát ha így az utolsó héten mellém szegődik a szerencse!!!:))

    VálaszTörlés
  10. Gratulaa :)
    Mennyi gyönyörűség*.*

    VálaszTörlés