2013. május 30., csütörtök

Moyra 27

Sziasztok!

Volt már úgy veletek, hogy bementetek egy konkrét elhatározással egy üzletbe, de pont az a dolog nem volt, és "elkeseredésetekben" csak azért is vettetek valami mást? Velem pont ez történt a minap. Elindultam egy Moyra tükörfényű fedőlakkért, ami persze nem volt, és az eladó nő azt mondta, hogy nem is lesz (pedig annyira imádtam azt a fedőlakkot), ezért körülnéztem. Ilyenkor jön rám a bőség zavara, mert maximum 2 lakkot akartam venni. De mikor megláttam Őt, minden tiszta lett. Ilyen színű lakkom még nincs, és már akartam egy halvány kéket, és egy halvány lilát is, de lilát nem találtam olyan szépet, amit meg is vettem volna, ezért ez a kis kék jött velem, és egy fedőlakk.


Mint már említettem, és látjátok is, egy világos, paszteles kék lakkról van szó. Felkenve csodás, nem is kentem rá  mást, mert nekem önmagában is tetszik. Egy essence- blue addicted-et el tudok rajta képzelni, legközelebb kipróbálom vele.

Az üvege a megszokott Moyra üvegcse, ecsetének hosszú szára van, maga az ecset is hosszú, én szeretem ezt a típust, nekem nagyon könnyű vele lakkozni.
Állaga híg, de nem zavaró, könnyen kenhető.
Fedése jó, kell a 2 réteg, mert ugyan már az elsőnél is jól fed, de nem tökéletesen.
Száradási ideje átlagos, én elég türelmetlen vagyok, a mutató ujjam körmén kicsit el is kentem, ahogy majd láthatjátok, de ezt leszámítva elég jónak mondanám. Van egy halványrózsaszín Moyra lakkom, talán egyszer tudtam megvárni még megszárad, mert annyi időbe telik...
Tartósságról még nem igazán tudok nyilatkozni, 2 napja van a körmömön, a mutató ujjaimon már kicsit megkopott, a többin még szépen tartja magát.



Már most tudom, hogy nagy kedvencem lesz nyáron, annyira szép színe van.

Ti szeretitek a kék lakkot? Melyik a kedvencetek?

4 megjegyzés:

  1. Szép:) es velem is volt mar ilyen:(

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez a lakk. Olyan jó kis kék. =) És természetsen velem is előfordult már ilyen. :D

    VálaszTörlés