2013. május 6., hétfő

Mai körömkreáció

Először is, tudom, tudom.... Ezer éve nem jelentkeztem. Bocsánat ezért, sajnos a suli elveszi minden nem létező szabadidőmet (is). Ez az eddigi leghúzósabb félévem, azért nem ezt várná az ember az utolsó előttitől... Én legalábbis nem :D Na de nem magyarázkodok tovább, szeretnék újra belelendülni a blogolásba, hisz kell egy kis kikapcsolódás, nemde?

Kezdetként ezt a körmöt szeretném megmutatni, amit ma készítettem.


Nagyon egyszerű, és olyan vidám, csak ránézek és jobb kedvem lesz.
Nemrég rendeltem eBay-ről egy akrilfesték készletet, ennek segítségével csináltam meg ezt a körmöt. Mivel még az ecseteim nem érkeztek meg, nagy fejtörést okozott a minta kiválasztása. Már egy átmenetes körmöt csináltam a festékekkel, ami nagyon-nagyon tetszett, beszúrok róla egy képet a többi után, sajnos róla nem készült több fotó. Tehát vettem a pontozómat, és azzal készült ez a színes leopárdos minta.




És az átmenetes, amit a 4. napján sikerült megörökítenem:


Élőben szebb volt, de szerintem első próbálkozásként jó lett, nem ez lesz az utolsó. És sokkal könnyebb, mint körömlakkal, legalább is nekem az volt. A negyedik naphoz képest azért valljuk be, elég szépen teljesít, a lakkok többsége ilyenkor már, ha csak kicsit is, de lepattog. Mint látjátok, ennek semmi baja. Remélem így teljesít majd a többi manikűrnél is.

Remélem tetszettek a körmök, hamarosan jelentkezem!

9 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon jó lett, ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Cuki lett a leopárdos nagyon. Egyszer én is festettem ilyenre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! Feltétlenül próbáld ki, olyan kis vidám. :)

      Törlés
  4. Istenem de széééép az a mintás! :D Kis vidám, élettel teli! A színátmenetes is szép, bár nekem az első százszor jobban tetszik! :)

    Nekem is elveszi minden időmet a fősuli, tele voltam beadandókkal, de a mai napon kijelenthetem, vége a szorgalmi időszakomnak! :D :D :D

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés