2013. május 26., vasárnap

Körömkavalkád I.

Sziasztok!

Sokat nézelődök a neten inspiráló képek után, főképp körmös témában, ennek köszönhetően sok képem fel is gyűlt, és úgy gondoltam, minden vasárnap lesz ilyen "Körömkavalkád" nevezetű bejegyzés. Remélem tetszeni fog nektek, és Ti is tudtok egy kis ihletet meríteni belőle! :)




Egyébként van egy magazinom, egy másik internetes felületen, ott is volt ilyen topik, csak sajnos mostanában nagyon elhanyagoltam, és nem is érzem már magaménak a magazint.
De nem is ez a lényeg! Remélem tetszettek ezek a körmök!^^

Melyik a kedvenc?

5 megjegyzés:

  1. Elég sok tetszik ezek közül (is) :)
    Ui.: a piros szívecskés lakkodat nem próbáltad még? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Képtelenség választani. :D
      De, már próbáltam, csak nem vált kedvencemmé :\ Írok majd róla bejegyzést miután csináltam róla képeket. :)

      Törlés
    2. Már nagyon kíváncsi vagyok rá :) hány szívecske került kb. egy körmödre? :) úgy értem, hogy sűrűn voltak, vagy ez is csak olyan, hogy 1-1 akad az ecsetre.... :)

      Törlés
    3. Most likeoltam az új oldalt is facen :) Kisfekete Cica néven :)

      Törlés
    4. Sajnos elég folyós a lakk, így alig kerül szivecske a körömre. Ezzel annyira még nem lenne baj, de szinte soha nem szárad meg. Én ezért úgy szoktam, hogy kihalászom a sziveket, és fogpiszkálóval rárakom a körmömre. Így használható szerintem :)
      Köszönöm szépen, láttam, hogy lájkoltad :))

      Törlés