2013. május 29., szerda

Essence soft&natural alapozó teszt

Sziasztok!

Ma egy alapozó tesztet hoztam. Nemrég ugyanis kifogytam a másik essence-ből. Gondoltam kipróbálok egy újat. Olyat kerestem, ami kicsit könnyebb, nem olyan erős fedésű, mert én naiv, azt hittem már jobb idő lesz, nyárra pedig nem szeretem az "erős" alapozókat. A jó idő még nem jött össze, de megkedveltem ezt a kencét.



Csomagolás: egyszerű, világos, mint láthatjátok elől nagy betűkkel a neve. Nekem tetszik, egyszerű, de nagyszerű, semmi felesleges szöveg. 30 ml-t tartalmaz a tubus, ami engem meg is lepett, olyan picike, nem tűnt ennyinek. Meg is néztem a régit, hogy az mennyi, de ugyan annyi van benne, biztos azért tűnt nagyobbnak, mert annak pumpás a feje. Ennek csőrös, amit szeretek, így egyből a kezemre nyomom, és kenhetem is az arcomra.

Árnyalat: Nekem a 02-es Sand Beige árnyalatban van meg, ami egyenlőre teljesen jó az arcszínemhez, ha több napsütés lesz, azonban már túl világos lesz.

Illat: Van egy nagyon enyhe illata, nem tudom mihez hasonlítani. Arcra kenve azonban már ez nem érződik, úgyhogy nekem egyáltalán nem zavaró.

Fedése: Már a nevéből is sejtettem, hogy nem lesz erős fedése, de mint írtam, nem is olyat kerestem. Szépen kiegyenlíti az arc színét, amit kell, azt elfed, ha nem is teljesen, de halványít rajta. Nekem az arcomon sok anyajegy van, őket nem fedi el természetesen teljesen, de az apró, halványabb elszineződésekkel szépen elbánik.

Tartósság: Meglepően sokáig tart, reggel felkenem, és este még látom az arcomon. Ami nekem furcsa volt, és pozitív csalódás, hogy mikor le akartam mosni este a sminkem, még látszott a pirosító. Eddig ezt még nem vettem észre, vagy nem figyeltem egyik alapozónál sem, de most nagyon szemet szúrt. Kicsit kifényesedik napközben, de egy kis púderrel orvosolható.

Smink nélkül/Alapozóval

Mint látjátok a szám körül és az államnál vannak kisebb elszíneződések, ezekkel szépen elbánik. Természetes hatást nyújt, nem szembetűnő, hogy alapozó van az arcomon.

Smink nélkül/Alapozóval/Teljes sminkkel

Én nagyon meg vagyok elégedve vele, pont ezt a hatást kerestem, és meg is kaptam ezzel az alapozóval. Úgyhogy 5*. :)

Ti milyen alapozót használtok?

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon kifényesedik tőle az arcom, utálom ezt az alapozót. Én megbántam, hogy megvettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arcbőrtől is függ. Mondjuk nekem elég hajlamos a zsírosodásra, mégsem fényesedik ki olyan durván. Sajnálom, hogy neked nem jött be! :\

      Törlés