2013. május 6., hétfő

Akril festék eBay-ről

Sziasztok!

Már elég régóta szerettem volna kipróbálni az akril festéket, de a fodrászkellékesben 600 Ft-ért láttam a legolcsóbbat, amiért ugye csak egy tubust kapunk. Így mindig halogattam a dolgot, addig, amíg rá nem bukkantam ebay-en erre a kis szettre.



12 csodaszép színt tartalmaz, mind 12 ml. És mindez körülbelül 1400 Ft-ért. Szerintem nagyon megérti. Kicsit féltem, hogy a színek nem teljesen olyanok lesznek, mint a képen volt, de ezzel nem volt probléma.

Még csak 2 manit készítettem vele, egyiknél sem volt probléma velük. Remélem ez így is marad!

Az előző bejegyzésben láthatjátok a készített körmöket, ha kíváncsiak vagytok rájuk.


Ecsetkészletet is rendeltem, de sajnos az még nem érkezett meg. Nagyon várom már, hogy belevethessem magam a pingálásba.

Ha szeretnétek megrendelni, ITT megtehetitek!

Köszönöm az olvasást! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blogod. Díjat kaptál tőlem : ) http://bunnymop.blogspot.hu/2013/05/best-blog-dij.html

    VálaszTörlés
  2. De jó színek *.*
    divatmano.blogspot.com

    VálaszTörlés