2013. január 24., csütörtök

Rossmann-ban jártam

Sziasztok!

Ma sikeresen letudtam egy újabb vizsgámat, így gondoltam megjutalmazom magam, és betévedtem a Rossmann-ba. Még nem voltam, mióta van az essence leárazás, ezért most szemügyre vettem mi maradt, és meglepődve láttam, hogy nem mindent fosztottak még ki. Így sikerült lecsapnom ezekre:


A stay all day krémes szemhéjfestékek tervbe voltak véve, nagyon örültem, hogy még voltak, és ezeket még érintetlenül találtam. Volt még pár a "Glammy goes to..." árnyalatből is, igazából azt szerettem volna, de mindbe bele volt nyúlkálva természetesen, így az maradt a polcon. De sikerült megkaparintanom a rózsaszín, "For Fairies" és a lila, "The Magic Must Go On" darabokat. Már azóta belemásztam kipróbálni, és nagyon tetszik a színük. Sok jót olvastam róluk, remélem nem fogok csalódni.

Lecsaptam a studio nails better than gel nails reszelőre is, pont vadásztam egyre, így ő is landolt a kosaramban.

És, aminek a legjobban örülök, a "hello holo" lakk. Annyira csodálatos, hogy WOW. Még nincsen holografikus lakkom, pedig nagyon tetszenek, nem is értem miért maradt ki az eddigi életemből. Sürgősen be fogok szerezni egyet.


Megérte bemenni, annak ellenére, hogy megfogadtam, hogy nem költök mostanában, mert rendeltem a MUA akció keretében egy pár dolgot, de sebaj, ez még belefér.

Óh, igen, nemrég óta elérhető vagyok Instagram-on is, ha van kedvetek lessétek meg. :) KATT


Ti vettetek valamit a leárazás alkalmával?

6 megjegyzés:

  1. Ugyanezt a két krémes szemfestéket vettem meg én is :-) Ennyiért kár lett volna otthagyni őket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó vétel volt. És azóta beszereztem a "Glammy goes to"-t is, szóval öröm és boldogság van :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Bizony, lesz majd róla bejegyzés. :)

      Törlés
  3. Az a lakk nagyon tetszik,nálunk már nem volt sajnos :(
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is ez volt az utolsó, nem is csoda, amilyen szépséges. Nézd meg több helyen, DM, Rossmann, Müller, hátha akad még valahol. :)

      Törlés