2013. január 11., péntek

Golddigga - Shimmer Gold és Mirror Black körömlakkok

Sziasztok!

Ma a Golddigga 3-as körömlakk csomag másik kettő lakkját mutatom meg nektek.


Szerintem a két szín passzol egymással, így együtt került fel a körmeimre. Még ilyen arany lakk nem volt a gyűjteményembe. Nagyon szép, nem az a sárga arany szín, ami egyből az 5 kilós fuxokat juttatja eszembe. :D Szolid, visszafogott, kicsit halvány színű, pont amilyet szerettem volna. Fedése átlagos, 2 rétegben kentem fel, és ez is, mint az előző, elég hamar megszárad. Panaszra semmi ok.
A csillámos fekete egy álom. Pici arany csillámok vannak benne, ezért is gondoltam, hogy nagyon jó kis párosítás így a kettő. Belőle is 2 réteg van a körmömön, viszont ez egy kicsit tovább száradt. Az állaga is kicsit sűrűbb, gondolom a csillámok miatt. Noh de a képek:




Mind a 3 Golddigga lakk belopta magát a szívembe. Elég tartósak is, igaz, csak 3 napig maradtak a körmömön, de addig nem volt velük gond. Egy szó, mint száz, szerintem nagyon különleges szépségek, biztosan sokat fogom őket hordani. Ha kíváncsi vagy a 3. lakkra, ITT megnézheted.

Köszönöm a figyelmet. Szép napot mindenkinek!


10 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon tetszik ez a csillámos fekete :-)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Hasonló volt az első reakcióm nekem is :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek! :)
    Hol és kb. mennyiért lehet őket kapni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarországon szerintem nem lehet kapni, én karácsonyra kaptam, és azt hiszem Londonba vette a barátnőm. :)

      Törlés
  4. ez a fekete valami fenséges:D

    VálaszTörlés