2013. január 6., vasárnap

Golddigga - Hot Pink

Sziasztok!

Először is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Sajnos eddig nem volt időm írni, pedig a szilveszteri sminkemet is meg akartam mutatni, de csak most jutottam el oda, hogy fel tudjam tenni a képeket, és gondolom már amúgy sem érdekel senkit, úgyhogy ez most elmarad.
Ma jöttem haza, a barátom apukájánál töltöttük a hétvégét egy kicsike, csendes településen, elzárva a nagyvárostól. Jót tett most ez, és ami a legjobb, hogy vittem körömlakkokat és sminkes cuccokat meg miegymást, hogy készíteni tudjak képeket róluk. Elsőként a Golddigga nevezetű márka hármas csomagjából a Hot Pink lakk kerül terítékre.


Mikor felkentem, az első reakcióm egy szóban leírható: WOW! Annyira gyönyörű, hogy nem tudtam vele betelni. Nincsen ehhez hasonló lakkom, és nem is igazán láttam még, de lehet csak az én figyelmemet kerülte el.
Az állaga átlagos, nagyon szépen kenhető. Egy rétegben már jól fed, de én kentem rá egy másodikat, biztos, ami biztos alapon. Legközelebb már csak egyet fogok, mert kb. ugyan olyan lett a második réteggel is. A száradási idejével semmi probléma nem volt, kicsit gyorsabb, mint az átlag.
Alapjában véve, ahogy a képeken is láthatjátok majd, egy erős pink lakk, amiben nagyon pici ezüst csillámok vannak. Azt hittem, hogy felkenve nem fog látszani egyáltalán az ezüst, de tévedtem. Meglepődve tapasztaltam, hogy igen is ott van, és ha rá süt a napfény, nagyon szépen kiadja magát. Lámpafényben viszont kicsit eltűnik, de akkor pedig kijön az a szín, ami miatt kaphatta a nevét, az az igazi hot pink. Sajnos nem sikerült ezt normálisan lefényképeznem, mert nagyon nem szereti a fényképezőt, teljesen másképp jött át, mint amilyen valójában. Kis gonosz, élőben szeretné, hogy lássa mindenki. :D
De beszéljenek a képek:



Ezek bent, vakuval készültek:



Itt talán lehet látni, hogy lámpafényben mennyire gyönyörű pink:

Természetesen sikerült kicsit belenyúlni a középső ujjamon a lakkba, nem is én lennék, ha ez nem történt volna meg. Azt hiszem nagy kedvencem lesz ez a körömlakk, ami szerintem nem meglepő, hiszen láthatjátok milyen szép színe van.

Nektek van hasonló lakkotok? Tetszik ez az árnyalat?

3 megjegyzés: