2013. január 28., hétfő

Essence- hello holo

Sziasztok!

Már a Rossmann-os vásárlásom során láthattátok, hogy megkaparintottam ezt a csodát. Már ki is próbáltam, most van másodjára a körmömön. Egyszerűen imádom. Az eddigi leggyönyörűbb és legizgalmasabb lakkom.


Alapként egy NYC lakkot választottam, a West Village elnevezésűt. Csalódás volt számomra ez a lakk, mert bent, a Rossmann-ban nekem lilának tűnt, igazából itthon is az számomra az üvegben, de mikor felkenem, egy nagyon sötétkék, majdnem fekete lakk köszön rám vissza. Az üvegben lévő lila csillámoknak nyoma sincs. De sebaj, kéknek szép, csak nem ezt vártam.

Itt talán látszanak a lila csillámok


 Erre került ez az üvegnyi csoda. Figyelem, sok kép következik!

Kint, természetes fényben:






Bent, vakuval:





Engem teljesen elvarázsolt, állandóan a körmeimet nézegetem. A szivárvány szinte minden színében pompázik attól függően, hogyan esik rá a fény.

5 megjegyzés:

  1. Én a Color Club lakkommal voltam így, folyamatosan azt nézegettem, de mások is megdicsérték, hiába, a holo hatás :-D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép O.O Én is ezt akartam beszerezni,de nem volt állványon már,helyette vettem más effeckt lakkot,de azért ez volt szívem vágya :)
    Azrail

    VálaszTörlés
  3. meseszép :)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. ugyanilyenem van nekem is, és imádom:) egyedül a lemosását nem szeretem:D

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés