2013. január 11., péntek

Catwalk Colour szemhéjpúder paletta I.

Sziasztok!

Még a karácsonyra kapott nagy sminkcsomag egyik kis darabja ez a paletta. 2 volt benne, de mivel se név, se szám, ötletesen ez lesz az első, a másik pedig a második lesz. :D


Mint a képen is látható, 6 színből áll ez a minipaletta. Inkább a föld színeit tartalmazza, a másik kicsit színesebb, de ezt egyáltalán nem bánom, mert imádom a barna szemhéjpúdereket. Csináltam swatch-os is, sajnos vakus, így annyira nem jönnek át a színek. Viszont 2 sminket készítettem vele, szerintem azon jobban lehet majd látni.




Elég jól pigmentáltak, egyedül talán a bal alsó az, ami nem nagyon látszik, de a szín magában elég bőrszínű, így csak a fényét lehet észrevenni. A többivel nincs nagy baj. Kicsit porzik, de nem vészes, szemhéjfesték alappal megállja a helyét, nélküle hamarabb lepereg a szemről. A kezemen is alappal láthatók. Eddig még csak ezt használtam, a másik 6-os szemhéjpúderhez még nem nyúltam, de ami késik, nem múlik. Megszerettem karácsony óta, már szinte csak ehhez nyúlok, ha egy gyors, hétköznapi sminket akarok feldobni. És akkor a sminkek:



Számomra tökéletes ez a paletta, mert kicsi, tényleg nagyon kicsi, így bárhová elfér a táskámba, utazáshoz tökéletes, és a színei is pont nekem lettek kitalálva. Majd még láthattok vele sminkeket, ha érdekel titeket.

Köszönöm a figyelmet, szép napot! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a színei, és szépek lettek a sminkek. Egy bankkártyához képest egyébként mekkora?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Csináltam egy képet:
      http://kepfeltoltes.hu/view/130111/DSCF5069_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Törlés
    2. Ó, köszönöm szépen! TÉynleg nagyon pici, praktikus kis paletta :-)

      Törlés
    3. Nincsen mit! :) Igen, nagyon praktikus, sok helyet spórol a neszeszerben :D

      Törlés