2013. január 28., hétfő

Aveo kéz- és körömápoló balzsam méhviasszal és glicerinnel

Sziasztok!

Ma egy kézkrémet szeretnék nektek mutatni, amit én nagyon szeretek, és sokat segít így télen, a hideg okozta száraz kezeimen.




Ez a tél nagyon betett a kezeimnek, soha nem száradt még ilyen mértékben, mint most. Novemberben vettem ezt a krémet, azóta a táskámban van, mindig a vonaton szoktam bekenni vele a kezem, ugyanis csak akkor jut eszembe, így napi kétszer kentem vele. Amíg ez megtörtént nap, mint nap, semmi baja nem volt a bőrömnek, de mióta vizsgaidőszak van, ugye nem megyek suliba olyan sűrűn, persze elfelejtem bekenni. Észre is vette a kezem, mert nagyon kiszáradt ez idő alatt. Nemrég vettem elő megint abból a célból, hogy helyreteszem őket. Nem is kellett sok idő, 2-3 nap alatt szépen rendbe jött.

A krémről:
Mint, ahogy az kiderül a címből, méhviaszt és glicerint tartalmaz, ami igen csak jótékony hatással van a bőrre. Nekem már egy használat után is puha lesz tőle a kezem. Elég zsíros, ennek ellenére nagyon hamar beszívódik, és kellemes érzést hagy maga után.
Az illata nagyon jó, nem is tudom mihez hasonlítani, én érzem rajta a méz illatát, nagyon kellemes, és sokáig megmarad a kezeken.
100 ml-t tartalmaz, ami nekem egész télre elég, már a fele elfogyott, ami nagy szó, sosem fogyasztottam még el egy kézkrémet sem. Vagy vettem egy másikat, és egyszerre használtam többet, vagy nem tetszett, és inkább odaadtam anyának.
Az árára már nem emlékszem, de 400 Ft körül mozgott, szóval nem egy nagy összeg.

Összességében szuper krém, nekem bevált, és a táskám állandó lakója lett. Azóta kaptam még 2 kézkrémet, róluk még nem tudok nyilatkozni, eddig ezt használtam csak, de mostmár elkezdem őket is tesztelgetni, hogyan birkóznak meg a hidegben kiszáradt kacsókkal.


A kulisszák mögött:


Mi lenne, ha nem lennének ennyire kíváncsiak?! Azt hiszem, azt neveznénk csodának. :D


Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés. Ti milyen kézkrémet használtok?

1 megjegyzés: