2012. december 10., hétfő

Ünnepi édesség – Karácsonyi kihívás 3.

Sziasztok!

Itt van immáron a kihívás 3. fordulója. Nagyon vártam ezt, már az elején tudtam, hogy a témán belül a mézeskalácsot fogom valamilyen formában megörökíteni. 2 verzió született, egy kezdetleges, ami nem tetszik annyira, de azért megmutatom, és a végleges, amivel megbékéltem, és tetszik is az eredmény. De nézzük is őket.



Ez lenne az, amit másodjára csináltam, és nekem jobban tetszik. El is neveztem Mézinek (tudom, tudom... eredeti... :D ) . A "teljes alakos" kicsit torz, de sebaj.

A maradék hó befigyel a háttérben

A másik pedig ez lenne:


Így elnézve a képet annyira nem is lett rossz, igazából csak a szájukkal van bajom. Sajnos a fehér dekorlakkom nem az igazi, nyúlik, és el is keni a fedőlakk, akármilyen is legyen, ez látszik is a képeken... Ideje beszerezni egy másikat.

Remélem Nektek tetszett az eredmény! :)

7 megjegyzés: