2012. december 6., csütörtök

Télapó és társai- Karácsonyi kihívás 2.

Sziasztok!

Eljött a kihívás második fordulója. Nagyon vártam ezt, mert sok ötlet keringett a fejembe, lehet el is szaladt velem kicsit a ló :$ Kiéltem kreativitásom, és nekem tetszik a végeredmény, azt leszámítva is, hogy utána kicsit szolidabbá tettem ezt a körmöt, de mókának tökéletes volt. Lássuk is:






Mikulás bácsi kicsit nyomi lett, de nem kaptam virgácsot, úgyhogy nem vette magára. :D

És, mint említettem, kicsit átalakítottam, hiszen a suliba azért nem akartam így bemenni, zh és társai. Ilyen lett:


Nézzétek meg a többiek körmeit is! :

13 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, főleg a mikulás-sapka páros :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet, hogy különböző ujjaidon van a Miku és a sapka! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. :) Leginkább a miki sapi. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó ez a sapkás télapó!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett a Mikulás bácsi. :D

    VálaszTörlés
  6. Mindkét változat nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik Nektek! :) :$

    VálaszTörlés
  8. A második is jó, de az elsőért teljes oda vagyok! Egyszerűen imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhh, nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés