2012. december 27., csütörtök

Sminkes ajándékok, avagy "Mit hozott a Jézuska Skóciából?"

Sziasztok!

A Karácsony jött, és ment, mire észbe kaptam, már el is múlt. A legjobb barátnőm hazalátogatott Skóciából, immáron 7 hónapja nem láttam, és jól meg is lepett némi ajándékkal. Maga az, hogy hazajött nekem elég lett volna, de úgy látszik neki ez nem volt ilyen nyilvánvaló. De lássuk mit is kaptam tőle!



Mit is mondhatnék? Ismer.
Mint a képen is láthatjátok, az egyik csomagocska egy 3 darabos körömlakk, reszelővel, a másik pedig egy naagy sminkkészlet, benne minden ami jó. Ezeket fogom most Nektek megmutatni. A márkákról még sosem hallottam, de lehet csak én vagyok a tudatlan, gondolom ezek kifejezetten ottani márkák, nálunk még sosem láttam őket.


Golddigga- Nail Your Shade
3 gyönyörűszép körömlakkot tartalmaz. Még nem volt kifejezetten ilyen arany lakkom, így annak kiváltképpen örülök, de a másik kettő is nagyon tetszik. A reszelő pedig csodaszép. Csillámos arany az egyik oldala, ami csak díszítésképpen funkcionál, viszont a másik oldala meglepően erős, nem gondoltam volna, hogy ilyen jól reszel.

És jöjjön a nagy ajándékcsomag, ami a Catwalk Colour márkától van. Mindenről készítettem külön-külön képet, sajnos van, ami nem egészen adja vissza a színt, mert este, vakuval készültek, de sikerült kiválasztanom a legélethűbb képeket.


Található benne egy bronzosító és egy pirosító. Nah igen, a képen nagyon narancsosnak hat a bronzosító, pedig egyáltalán nem az, szép csokibarna, csillámos, így kontúrozni nem igazán jó vele, de egyébként szép. A pirosító egy jegesrózsaszín árnyalat, kitűnő télre, nagyon tetszik.


Ő highlight-nak van feltüntetve, de inkább pigmentként lesz jó, mert csillások vannak benne, arcra kenve olyan, mintha lepotyogott volna a szememről a festék. De csodaszép színe van, majd lesz róla teszt, vagy smink, vagy swatch, valamilyen formában tuti megmutatkozik a közeljövőben.


A szájfény valami eszméletlen szép. Nem túl tartós, de nekem eddig egyetlen szájfény sem volt az, viszont a színe nagyon tetszik. Éppen, hogy látszik, szóval egy hétköznapi sminkhez tökéletes.
A másik pedig egy rúzspaletta (?) 7 színből áll, a kép sajnos kicsit sötét. A "lip lustre" nem elég nyilvánvaló számomra, én rúzsként értelmeztem. Még csak a vöröset próbáltam. Szép színe van, kicsit halványabb, mint ahogy kinéz, de csak egy rétegben kentem fel gyorsan, így még nem tudok pontos jellemzést írni róla. Eddig tetszik.


Őket még egyáltalán nem próbáltam, viszont azt észrevettem, hogy a bal oldali barackos árnyalat visszaköszön az egész csomagban. A szájfény is hasonló, rúzs is van ilyen, a pirosító is ilyesmi és van hasonló szemhéjpúder is. Ezt egyáltalán nem bánom, mert nagyon szép szín, és hasonlóm még egyáltalán nem volt, egyik termékből sem.


Tus és szempillaspirál. A tust már használtam párszor, a spirált még nem. Eddig szuper.


2 kis 6-os paletta. Egyáltalán nem jön át a képen, de róluk is lesz majd még szó bővebben. Csodás színek, már csak azért is, mert a barna több árnyalata megtalálható benne, és odavagyok a barna szemhéjpúderekért.


És végül a többi "mütyűr". Olyan édes az a pamacs! *-*

A végére is értünk. Ezek lennének tehát a sminkes ajándékaim, nagyon örültem nekik, kb. annyira, mint mikor megkaptam kislánykoromban az első nagy babaházam. Nah jó, talán annyira nem. :D

Melyikre vagytok kíváncsiak leginkább? Ti mit kaptatok Karácsonyra?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az a körömlakk készlet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örültem is neki! :)

      Törlés
  2. húú nagyon jóók! a körömlakkokról mindenféleképpen hozz tesztet. :)
    én ezeket kaptam: http://mannakormok.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-ajandekaim.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen lesz. Igyekszem minél hamarabb megcsinálni! :) Nagyon szépséges dolgokat kaptál ám! *-*

      Törlés
  3. Hát...a nyálam csorog konkrétan! *.* Micsoda ajándékok! :) Szuperek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :$ Hasonló reakcióm volt nekem is, amikor megláttam őket. :D

      Törlés
  4. Húú, szuper ajándékok! Az a pamacs tényleg oltári cuki! :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép minden! =)
    Én ilyeneket kaptam:
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/12/karacsony-nalunk.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Huhh mennyi jóságot hozott neked is a Jézuska! *-*

      Törlés
  6. Gyönyörűek.:) Én tavaszi szünetben látogatom meg unokatesómat Németországban, úgyhogy már most a Primarkra spórolok.:D

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! *-*
      Huhh, akkor arra nem árt felkészülni. :)

      Törlés