2012. december 23., vasárnap

Karácsonyfa – Karácsonyi kihívás 6.

Sziasztok!

A kihívás utolsó állomásához is elérkeztünk. A téma, mint a címben is láthatjátok, a karácsonyfa volt.


Így karácsony előtt, már teljesen lázban égek, tegnap sikerült feldíszítenem a szobámat is, ami dobott a hangulatra még egy lapáttal. Sajnos ez az utolsó nap a kihívásban, amit sajnálok, hiszen minden percét élveztem. Mindig izgatottan készítettem el az összes manit, és annyi szépséges körömcsodát láttam a kihívás keretein belül, hogy csak na! :)
Noh, de pár szó erről a körömről. Alapként az essence- gold fever-t használtam, amit ITT meg is nézhettek önmagában. Beleszerettem *-*  Egy kis cellux, és kész a karácsonyfa.


A háttérben a nagyonmű, picike karácsonyfám, amit imádok, mert világít, és ráaggattam a kedvenc karácsonyi díszem, amit kiskorom óta én rakok fel minden évben a fára. Ott kukucskál bal oldalon a kisangyalom. :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is!

2 megjegyzés: