2012. december 21., péntek

Gold fever

Sziasztok!

Tegnap a városban jártam, még beszereztem pár karácsonyi ajándékot, és, ha már másokat meglepek, megleptem magam is 2 lakkal, és egy szájfénnyel. Most az egyik körömlakk lesz terítéken. Annyira gyönyörűséges, hogy nem bírtam magammal, ki is próbáltam tegnap. Ééééés beleszerettem *-*



Régóta keresek egy ilyen karácsonyi hangulatú, arany lakkot. Eddig fel sem figyeltem erre a szépségre, de tegnap valami arra késztetett, hogy vessek rá egy pillantást. Szerelem volt első látásra. Bevallom ez az első lakkom az új colour&go szortimentből, de biztosan állíthatom, nem az utolsó.



Elkezdtem festeni a hüvelyk ujjamon a körmöm, és rájöttem, hogy kellene alá valami. Így egy Lovely lakkra esett a választás. Abból 2 réteg, és rá ez a szépség, ismét 2 rétegben. De utána mégiscsak beláttam, hogy 3 rétegben szépen fed önmagában, így a hüvelyk ujjamon úgy láthatjátok, a többi alatt pedig ott figyel a Lovely. Legközelebb már csak magában fogom felkenni, hiszen az a 3 réteg gyorsan meg is száradt, és mintha jobban is tetszene. De részletkérdés.


Annyira szép, kis piros csillámot is vannak a sok-sok arany között, így még karácsonyibb az egész.

És a használt lakkok:



Nektek meg van ez a lakk? Szeretitek az arany színt a körmötökön?

6 megjegyzés:

  1. Jaj olyan gyönyörű, még nincs meg, de nagyon, nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Gyors volt. :D De tényleg bevonz a szépségessége. :D

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a kis piros csillámok benne! Imádom az arany lakkokat és jajj, most ez is kell!! :D

    VálaszTörlés