2012. december 2., vasárnap

Fény és fagy – Karácsonyi kihívás 1.

Sziasztok!

Eljött végre a december, a legeslegkedvencebb hónapom az évben. Annak ellenére is, hogy jelenleg beteg vagyok, nem bánom, meeeert nemsokára Karáácsony! És itt a kihívás is, aminek első témája- mint a címből is kiderül- fény és fagy. Én egy hópelyhes megoldást választottam.







Ugyan ezt elkészítettem még más színű alapra is.

Igazából a mentán tetszett a legjobban, csak sajnos arról nem készültek olyan jó képek, mert már este jutott időm csak fényképezni... Kár érte. De azért mindent összevetve nekem tetszik így is.

 Loading InLinkz ...

10 megjegyzés:

  1. szépek lettek, szerintem mindegyiken jól mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Próbáltam a kékeket belőni háttérként :D

      Törlés
  2. Szép lett és nagyon jól megy a háttér hozzá :)) Nekem is a mentán tetszett a legjobban, de a többin is jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! Sajnálom is, hogy a mentán nem sikerült jobb képeket csinálnom :/

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, nekem a sötétkék alapon jobban tetszik, a mentás meg különlegesebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh az a sötétkék lakk egyébként az üvegben lila... Csalódtam is benne, mikor felkentem, de sebaj, egy szép kék lakkal gazdagabb lettem. :D

      Törlés
  4. A menta tényleg a legvagányabb, de a többi is szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Nekem is az a kedvenc. :) Köszönöm egyébként! :)

      Törlés