2012. november 24., szombat

Rapsodi 338

Sziasztok!

Nemrég kentem fel ezt a lakkot, szóval csak vakus képeket tudtam csinálni, de néhány akadt közülük, ami használható.


2 rétegben van a körmömön, alá a Moyra körömerősítőjét használtam alapként. Már megvan elég régóta ez a lakk, de a száradási ideje miatt nem nagyon használtam, ugyanis nagyon sok ideig szárad... De mivel most volt időm, megvártam, hiszen olyan szép színe van. Tudom, hogy nem egy őszi/téli szín, de alapként használtam, még jött rá a minta, amivel megkoronáztam, de azt majd később. Elég nehéz eldolgozni, mert sűrűbb, mint az átlag, így kenni nem egyszerű. De majdnem jól sikerült. :D


Egyébként a színe nagyon tetszik még mindig, és hiperbüszke vagyok magamra, hogy nem nyúltam bele. 
Ezen stádiumában még nincsen rajta fedőlakk, úgyhogy ilyen eredetileg. Kicsit fényes, de nem túlzottan, ahogy a Rapsodi lakkok általában. Az ára pedig 150-200 Ft, nem emlékszem pontosan.

Nektek megvan ez a lakk? Vagy van Rapsodi lakkotok?

11 megjegyzés:

  1. M for Menta! :) Szép a színe nagyon, tetszik. :) Nekem is van menta lakkom, de se nyáron, se most nem került elő még szegény.

    Mea [www.nailpolishmaniac.blogspot.hu]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színe tényleg nagyon szép, azóta nézegetem, mióta felkentem. Nekem is csak most akadt a kezembe, egész nyáron nem lakkoztam vele. :)

      Törlés
    2. Engem sajnos ilyenkor ősz-tél körül nem vonzanak ezek a színű lakkok, de ki tudja ezen a télen hátha az agyam mást gondol:D Egyébként a körömlakk csomagolása tetszik nagyon, olyan igényes.

      Törlés
    3. Ki tudja... :D Ennek? Egyszerű, de nagyszerű. Én szeretem ezeket a lakkokat. :)

      Törlés
  2. De szép. :)
    Mondjuk nekem télies ez a szín. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyre inkább nekem is annak tűnik :D

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van, gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Bizony. Egész nap ezt nézegetem :D

      Törlés
  5. OMG,love this color...so beautiful.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    VálaszTörlés