2012. november 10., szombat

NOTD - Pink and a little sparkles

Sziasztok!

A mai körmömet szeretném megmutatni Nektek. A közelmúltban a kezembe került ez a régi lakk, és elgondolkodtam, hogy miért is nem használom, hiszen nagyon szép, és szerintem különleges is. A márka és egyéb azonosító sajnos lekopott róla, de emlékszem, hogy még a piacon szereztem be, és talán valami Madonna márkajelzés volt rajta, ami abszolút logikus is lenne, hiszen van egy ilyen üvegcsés lakkom feketében. Szám és egyéb természetesen nincsen, de mindegy is. Jöjjön a köröm:

 

Apró kis lapocskák vannak benne, amik arany és lila színben pompáznak, attól függően, hogyan vetül rájuk a fény. Elég hamar megszárad, hiszen csak topper-ként használom egy rétegben. Nagyon tartós, elég nehéz is lemosni, de abszolút megéri. Gyönyörű *-*

Alapként a Moyra 53-as lakkot használtam.


Képen sokkal pirosasabb, mint valójában, pedig ez egy igazi pink szín.

És pár kép még a körömről:


Persze Kókusznak is szemügyre kellett vennie :



Hogy tetszik ez a köröm? Van hasonló körömlakkotok?

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép, nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Én is egész nap a körmömet nézegetem *-*

      Törlés
  2. Nagyon jó kis kombó, nem csodálom, hogy nézegeted :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És élőben még szebb. De a fényképező megmakacsolta magát, és nem akarta normálisan átadni a színeket... Gonosz gépezet... :D

      Törlés