2012. november 13., kedd

F&F és turis szerzemények

Sziasztok!

Az elmúlt időben vettem ezt-azt, így most pár dolgot mutatnék Nektek. Végre eljutottam turiba is, és meglepő módon találtam is pár jó kis cuccot. Aztán pedig a TESCO-ba mentünk, nagybevásárlás céljából, gondoltam megnézem a ruhákat is. Hatalmas leárazások vannak. Így onnan is beszereztem pár darabot.


Kezdjük akkor a turisokkal. Az árakat sajnos nem tudom, mert egyben fizettük.


Ez a masnis kardigán nagyon megtetszett, olyan kis aranyos, nem hagyhattam ott.

 
A rózsaszín blézerbe beleszerettem. Annyira szép színe van, sajnos elég borongós az idő, így a kép nem adja vissza teljes mértékben, de sokkal élénkebb. Hiányzik egy gombja, de mivel az egyik ujján van 2, a másikon pedig egy sincs, majd onnan átvarrom középre. Még nem volt alkalmam felvenni, de már alig várom, hogy hordhassam. A kék átlagosabb, de szerintem nagyon jól kihasználható.


Szimpla fekete kardigán, pont amilyenre szükségem van. Sosincs elég belőle. :)

És aminek a legjobban örültem, az ez a bakancs. Már tavaly is szerettem volna egyet, de valahogy sosem vettem, és most rátaláltam. Nagyon jó állapotban van, már volt rajtam, fel is törte a lábam, ahogy mindegyik cipő, de legalább túl vagyok rajta, és már egyáltalán nem nyom, és nagyon kényelmes. Ezt tudom, hogy 1000 Ft volt, ennyi pénzt nekem bőven megér. 


 Ennyi volt a turis, most pedig az F&F-es cuccok jönnek.

Csizma 3500 Ft


Nadrág 3500 Ft


És ami láttán majd' kiugrottam a bőrömből ez a dzseki:


8900 Ft-ról volt leértékelve 2690 Ft-ra. El sem hittem addig, amíg ki nem fizettük. Nagyon örültem ám, hogy rátaláltam.

Felvéve ilyesmi:


Nem látszik teljesen, de csak ezt az egy képet találtam, amin ebben vagyok. A fejem vállalhatatlan, de mindegy, ne azt nézzétek! :D No makeup jeje .


Ennyiek lennének a kis szerzeményeim. Ti miket vettetek mostanában?


6 megjegyzés:

  1. A masnis felső és az F&F-es csizma nagyon tetszik. Én most elhatároztam, hogy a tél végi leárazásokig nem veszek semmit, ezért el is kerülöm a boltokat. Ha nézelődni támad kedvem, akkor is csak az interneten teszem. :)

    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is arra gyűjtök ám, de már ezekre szükségem volt, és akciósan le is csaptam rájuk. Én turiba tévedek be, ha nagyon "költhetnékem" van, mert az nem is drága, de nagyon jó cuccokra lehet bukkanni. :)

      Törlés
  2. A masnis felső a kedvencem, de szuper dolgokat sikerült beszerezned nagyon jó áron! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is imádom! :) Ha anyával megyek vásárolni, mindig találok valami jóságot. Bevonzza a dolgokat :D

      Törlés
  3. A masnis kardigán nagyon cuki! :) De a rózsaszín blézer és az F&F-es csizma is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kardigánt nagyon szeretem, a csizma irtó kényelmes, viszont a blézer még nem volt rajtam :D Ideje lenne már felavatni :)

      Törlés